کد خبر 415155
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

پپ گواردیولا و باواریایی‌ها 90 دقیقه فرصت دارند که شکست سنگین خود مقابل بارسا را جبران کرده و با خلق شگفتی و رفع ابهامات فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شوند.

به گزارش مشرق، پیکارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا (سه شنبه) آغاز می شود که در شهر مونیخ و ورزشگاه آلیانس آره‌نا غوغایی برپا است.

بایرن که هفته قبل در نیوکمپ به شکل باورنکردنی 3 بر صفر مغلوب بارسلونا شد، میزبان یاران لیونل مسی خواهد بود.در این پیکار که از ساعت 23 و 15 دقیقه آغاز می شود، پپ گواردیولا 90 دقیقه سخت را مهلت دارد تا بلکه از اندک فرصت باقیمانده فرار از حذف و  و نیز راهیابی به فینال در نبرد مقابل بارسا جلوگیری کند.

گواردیولا که 2 سال قبل جانشین یوپ هاینکس نزد باواریایی‌ها شد، برای آنکه اثبات کند، مربی کاملا بزرگ و مرد سرنوشت ساز لحظه ها است، چاره ای ندارد جزاینکه دقیق ترین روش و تاکتیک مورد نظر را برای مونیخی ها در نظر بگیرد.او در وهله نخست به فکر جبران باخت و اعاده حیثیت مقابل آبی و اناری‌پوشان است.

سپس در فاز بعدی افزایش شمار گل های زده و حفظ دروازه‌اش را مد نظر دارد. هدفی کلی  که مقابل بارسلونا با توجه به آمادگی و هماهنگی بالای این روزهای مسی و دیگر ستاره های کاتالانی امری بعید به نظر می رسد.

همین چالش باعث می شود تا مصاف برگشت حتی زیبا‌تر از بازی رفت شده و دیداری تماشایی و فراموش نشدنی در مونیخ رقم خورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس