کد خبر 414996
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما امروز در سخت‌ترین شرایط و با وجود فشردگی برنامه‌های سازمان لیگ، فوتبال حرفه‌ای ارائه داد و من فکر می‌کنم نفت می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر تیم‌ها باشد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبا گفت: واقعاً از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم زیرا در سخت‌ترین شرایط و با توجه به فشردگی برنامه های سازمان لیگ و در ضعیتی که باید مواظب بحث جسمانی خودمان نیز می‌بودیم توانستند در این بازی به پیروزی برسند. نفت می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر تیم‌ها باشد. ما در شرایطی بازی را بردیم که حریف فکر می‌کرد تیممان خسته است.

وی ادامه داد: این برد را به تمام خانواده نفت ایران تبریک می‌گویم. حالا خانواده‌ها از طریق دیدن و تماشای بازی‌های نفت کم کم جزو طرفداران این تیم می‌شوند و جا دارد از مسئولان وزارت نفت و تمام کسانی که به این جوان‌ها اعتماد کردند تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم فاتح لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه بازی آخر تیم‌تان را مقابل تراکتورسازی چگونه پیش بینی می‌کنید عنوان کرد: من این پیش بینی را کرده بودم که لیگ 93-94 یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فوتبال ایران است و قهرمان آن تا ثانیه‌های آخر مشخص نمی‌شود. جا دارد داشتن این لیگ را به فوتبال دوستان تبریک بگویم زیرا تکلیف قهرمان به روز آخر کشیده شده است.

منصوریان گفت: به عقیده من بازی صبا به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل تراکتورسازی بود زیرا ما باید صبا را می‌بردیم تا در کورس قهرمانی باقی می‌ماندیم. حالااگر مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسیم قهرمان خواهیم شد و تراکتوری‌ها نیز باید ما را شکست دهند. تیم سومی به نام سپاهان به خوبی ما را تعقیب می‌کند در صورت شکست ما در مقابل تراکتور و پیروزی آنها در بازی آخرشان آنها نیز می‌توانند قهرمان لیگ لقب بگیرند. ما میهمان تراکتورسازی هستیم ولی باید به این نکته اشاره کنم که تمام تلاشمان را می‌کنیم که در هفته آخر که حکم فینال را دارد به پیروزی برسیم و کاپ قهرمانی را از آن خود کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس