کد خبر 414868
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: اعتقاد را دارم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید به جایی واگذار شوند که امنیت داشته باشند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از جلسه اعضای شورای تامین در سازمان لیگ که امروز (یکشنبه) برگزار شد اظهار داشت: خوشحالم که تاکنون توانسته‌ایم دو بار جلسه شورای تامین را در سازمان لیگ تشکیل دهیم و این‌گونه اعضای این شورا نیز می‌توانند با فعالیت‌های ما بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: اکنون برای اعضای شورای تامین ابتدای سال است اما برای ما فوتبالی‌ها سال به پایان رسیده چرا که در هفته‌های پایانی لیگ قرار داریم. لیگ ایران هم مانند دیگر لیگ‌های اروپایی هفته‌های پایانی خود را به سر می‌برد و از این جهت نیز خوشحالیم که حداقل شروع و خاتمه لیگ‌مان با اروپا یکی است.

رئیس سازمان لیگ با تشکر از تمامی عناصر شورای تامین از جمله اورژانس، نیروی انتظامی، حراست وزارت ورزش و نهادهای امنیتی خاطر نشان کرد: با کمک تمام عناصر توانستیم یک سال را با برنامه‌ریزی مدون پیش برویم. اکنون نیز هفته بیست و نهم و هفته پایانی لیگ را پیش رو داریم. امروز دیدار استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که این دیدار یک بحث فوتبالی دارد و یک بحث دیگر نیز در حال پیگیری است. بحث فوتبالی آن حضور تماشاگران در ورزشگاه است که همین حالا (ساعت 15:15) 10 الی 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که فکر می‌کنم تا آغاز بازی جمعیت قابل ملاحظه‌ای به ورزشگاه بیاید.

تاج خاطر نشان کرد: بسیار خوب است که ما می‌توانیم از چنین جمعیتی در بازی‌ها بهره ببریم و همان طور که می‌دانید دو بار در لیگ قهرمانان آسیا 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و این یک رکورد برای فوتبال ایران است. در سایر بازی‌ها مانند بازی‌های تراکتورسازی و فولاد نیز 50، 60 هزار تماشاگر حضور داشتند که آن هم یک رکورد برای ماست. پیش‌بینی‌مان این است که امروز تعداد قابل توجهی در ورزشگاه حضور داشته باشند و علاوه بر آن روز پنجشنبه یا جمعه و حتی چهارشنبه هفته آینده نیز از 100 هزار تماشاگر بهره ببریم. این موضوع یک تمرین برای تنظیم خدمات شهری است که اورژانس، اتوبوسرانی، مترو و ... می‌توانند خود را محک بزنند و این موضوع تمرینی برای سیستم حکومتی ما است.

وی درباره برگزاری دربی و زمان آن گفت: اگر استقلال امروز مقابل تراکتورسازی موفق نشود نظر آنها را جلب خواهیم کرد تا دربی روز پنجشنبه برگزار شود تا به این شکل سایر مسابقات نیز روز جمعه با برنامه‌ریزی بهتری پیش برود. اگر همچنان حساسیت وجود داشته باشد و استقلال برای کسب سهمیه آسیایی کمی شانس داشته باشد تمام بازی‌ها به صورت همزمان و ساعت 18 روز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا قرار است باشگاه پرسپولیس و استقلال به شرکت‌های خودروسازی واگذار شوند، گفت: من در این مورد بحثی ندارم اما این اعتقاد را دارم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید به جایی واگذار شوند که امنیت داشته باشند. به هر صورت امیدوارم دو باشگاه بزرگ پرطرفدارمان که میلیون‌ها هوادار در شرایط فعلی از وضعیت آنها ناراضی هستند در آینده با مشکلات فعلی مواجه نشوند.

تاج در واکنش به این موضوع که چرا شما در صحبت‌های‌تان از صدا و سیما تقدیر کردید در حالیکه فدراسیون با صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی به مشکل خورده است، یادآور شد: من وارد‌ آن بحث نشدم و حق پخش موضوع دیگری است و من در مورد مسائل دیگر در مورد صدا و سیما صحبت کردم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس