کد خبر 414819
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر علوم خواستار تعیین تکلیف سرپرستان دانشگاه‌ها و پیگیری تخلفات برخی از این سرپرستان از جمله سرپرست دانشگاه اصفهان شد.

به گزارش مشرق،‌ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (20 اردیبهشت 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب و فرهاد بشیری نمایندگان ارومیه، تهران و پاکدشت در تذکری به وزیر کشور خواستار جلوگیری از برخورد ناشایست مأموران سدمعبر شهرداری‌های کل کشور با دست‌فروشان شدند.

ضرغام صادقی و نادر قاضی‌پور نمایندگان شیراز و ارومیه به رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت در خصوص عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه‌های پرستاری تذکر دادند.

همچنین این نمایندگان در تذکری به وزیر بهداشت خواستار توضیح علت عدم اجرای بند سوم قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان خدمات بالینی نظام سلامت شدند.

زهره طبیب زاده نوری و فاطمه آلیا نمایندگان تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم برقراری یارانه روزنامه‌های کیهان و جهان را متذکر شدند.

نادر فریدونی نماینده مردم فیروزآباد به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش لزوم توجه ویژه به مسائل معیشتی و منزلتی معلمان و استخدام در پیکره آموزش و پرورش را متذکر شد.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار پرهیز از بیان سخنانی که حاشیه‌های مضر ایجاد می‌کند شد.

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر علوم خواستار تعیین تکلیف سرپرستان دانشگاه‌ها و پیگیری تخلفات برخی از این سرپرستان از جمله سرپرست دانشگاه اصفهان شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به وزیر ورزش و جوانان در مورد عدم رسیدگی به قهرمانان ملی المپیک، پاراالمپیک و جهانی و ظرفیت‌سازی برای رشد استعدادها در رشته‌های ورزشی تذکر داد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران به رئیس‌جمهور لزوم رعایت عدالت در پرداختی جامعه پرستاران و اجرای نظام تعرفه‌گذاری را متذکر شد.

زهره طبیب‌زاده نوری و فاطمه آلیا نمایندگان مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت اظهاراتش در خصوص رعایت قانون به جای اسلام توسط نیروی انتظامی شدند.

محمدمهدی زاهدی و مهرداد بذرپاش نمایندگان کرمان و تهران به وزیر علوم در مورد علت عدم انتصاب رؤسای برخی دانشگاه‌ها که بیش از 6 ماه از دوران سرپرستی سرپرستان آن می‌گذرد تذکر دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس