کد خبر 414788
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: خبرهای خوبی از افزایش نفوذپذیری موشک‌های ضد زره در راه است و تلاش داریم تا در راستای تقویت این موشک‌ها و تقویت آلیاژ آن تلاش کنیم.

به گزارش مشرق، امیر علی آراسته معاون نیروی زمینی ارتش درباره افزایش توان موشک‌های ضد زره در سال جدید اظهار داشت: در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب افزایش قدرت نظامی مد نظر است.

وی ادامه داد: مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص نیروی زمینی ارتش مسائل علمی و تجهیزات و دانش بومی خود را افزایش می‌دهد و هیچ سلاحی نیست که جنبه وارداتی برای نیروهای مسلح داشته باشد زیرا اگر این گونه بود دشمن بدل آن را هم می‌توانست داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بحث زرهی و تسلیحات این حوزه یادآور شد: در بحث سلاح‌های ضد زره دکترین ما دفاعی بوده و هر آنچه که در مبحث تدافعی نیاز است را تهیه می‌کنیم.

وی یادآور شد: در بحث موشک‌های ضد زره تعدادی از آن‌ها رونمایی شده و ملت ایران آن را مشاهده کرده است و تعدادی را هم به دلایلی که لازم نیست مطرح کنیم به میدان نیاوردیم؛ اما تجهیزات بسیار خوبی آماده شده  و تلاش نزاجا در افزایش نفوذ پذیری موشک‌های ضد تانک است.

امیر آراسته در پاسخ به این سوال که برد موشک‌های ضد زره اکنون بین 3 تا 4 کیلومتر و نفوذپذیری آن بیش از هزار میلی‌متر بوده و آیا تمهیداتی برای افزایش نفوذپذیری موشک‌های ضد زره اندیشیده شده، اظهار داشت: نمی‌توان به این سوال به راحتی پاسخ داد و ما به همین میزان که برای تقویت موشک‌های ضد زره کار می‌کنیم دشمنان هم در تقویت آلیاژ زره خود کار می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نمی‌توان نفوذپذیری موشک‌ها را از روی نوع آلیاژ و زره پیش‌بینی کرد و ما در تقویت نفوذپذیری زره و تقویت آلیاژ زره کار می‌کنیم.

وی در پایان با ابزار امیدواری از افزایش توان نفوذپذیری موشک‌های ضد زره خاطر نشان کرد: در سال آینده همین حرکت جهشی را خواهیم داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    عشق من دهلاویه
  • نصیر ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    به بازرسان پروتکل الحاقی هم همین ها رو می گی!؟
  • علیا ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    به بازرسان پروتکل الحاقی بله همین ها رو میگه. اما به کسانی که دنبال بازرسی هایی بیش از بازرسی های معقول با مبنای بین المللی هستند با سرب داغ پاسخ داده میشه.
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    توان نفوذ 1 متر خیلی زیاده. حتی زره عمده ی کشتی های جنگی هم قطر کمتر از 1 متر دارند. یعنی با استفاده از همین تکنولوژی میتونیم ادعا کنیم که موشک هایی میتونیم داشته باشیم که از زره اکثریت ناوهای دشمن ها هم میتونه عبور کنه زره پوش های زمینی که کارشون ساخته هست و کمتر شانسی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس