کد خبر 414367
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: ملوان با همین امتیازهایی که کسب کرده هم می‌تواند در لیگ برتر به گونه‌ای ماندگار شود.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در حرف‌های صمیمی قبل از نشست خبری گفت: خاکپور میزان توانمندی‌اش همان قرارداد نبستن است. بضاعتش همان نبستن است. هرگز به تیم ملی نمی‌روم. البته 10 بار به من گفته‌اند. قبل از کلمنته، بعد و قبل از قطبی هم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را دادند اما گفتم نمی‌توام، کشش و حوصله‌ ندارم. زمان هرچه جلوتر می‌رود آدم فرسوده‌تر می‌شود و اعصابش بهم می‌ریزد و حضور در تیم ملی تایم مخصوص دارد و باید به همه جواب بدهد تا اینکه به جایی می‌رسد که می‌گوید به تو چه مربوطه! وقتی به این مساله می‌رسید دیگر حوصله تیم ملی را ندارید.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد دیدار با ذوب آهن، گفت: من ابتدا تشکر می‌کنم از حضور خبرنگاران در رابطه با صحبت اولیه‌ای که داشتم. حضور تیم ذوب آهن در لیگ برتر به من ارتباط نداشت و یک خرد عمومی بود و باشگاه و بازیکنان و رسانه‌ها و کادر فنی و هواداران تیم سنگ تمام گذاشتند برای تیم تا ذوب آهن در لیگ برتر بماند. باشگاه اکنون شرایط ویژه‌ای دارد و در هر دو جام حضور قدرتمندی دارد و ان‌شالله به جز بازی ب ملوان در سایر دیدارها موفق باشد. ما برای ذوب آهن زحمت کشیدیم و برای بقایش تلاش کرده‌ایم اما بحث حرفه‌ای است و با تمام توان مقابل ذوب آهن حاضر می‌شویم و ان‌شالله هواداران دو تیم از دیدن این مسابقه به وجد بیایند.

سرمربی ملوان در مورد مصدومان و محرومانش گفت: محمد آهی مصدوم است و مازیار زارع و عزیز معبودی هم محروم هستند.

کریمی در مورد لیگ برتر، گفت: این فصل هم لیگ خوب و مدوم برگزار نشد و در 4 مرحله دچار توقف شد و برخی از توقف‌ها باعث خشنودی برخی تیم‌ها شد و برخی تیم‌ها از وقفه هم دچار ضرر شد. اوج ضعف برنامه‌ریزی ما در مسابقات لیگ برتر مربوط به بعد از تعطیلات 50 روزه بود که با اگر و مگر همراه شد و گفتند اگر تیم ملی صعود کند در فلان تاریخ بازی‌های لیگ برگزار می‌شود و مگر اینکه... من همان زمان انتقاد کردم و هر زمانی که بحث فوتبال به اگر و مگر برسد شرایط فوتبال مناسب نیست و برخی تیم‌ها باید می نشستند و دعا می‌کردند تا تیم ملی اوت نشود و برخی دیگر باید دعایی دیگر می‌کردند. دعا و نیایش هم به نفع تیم ملی نبود که برخی بخواهند تیم اوت شود و برخی دیگر نخواهند تیم ملی اوت شود. سازمان لیگ زحمت کشید و همین که به موقع تمام می‌شود باید به دوستان سازمان لیگ خسته نباشید گفت.

وی در مورد مهاجمان لیگ و گلزنی زیاد در این فصل گفت: هم مهاجمان خوب کار کردند و هم خطوط دفاعی تیم‌ها کم تجربه کار کردند و برای همین شاهد گلزنی‌های زیاد بودیم و گل‌های زده شده کار خوب مهاجمان بود اما گل‌های خورده شده کم تجربگی مدافعان بود و از آن گل‌های جانانه نبود و اگر بخواهیم استفاده مهاجمان را از فرصت‌ها خوب بدانیم ضعف خطوط دفاعی و مدافعان هم باید در نظر بگیریم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه در انزلی احساس غریبی نکرد، گفت: من خیلی این مساله را لمس نکردم و آغوش شهر و مردم انزلی و گیلان به روی میهمانان باز است و احساس غریبی در انزلی نکردم و بازیکنان خوبی داشتم و مردم هم من را پذیرفتند و اگر توفیق نسبی بوده با حمایت آنها بوده و ان‌شالله تیم ملوان در لیگ برتر بماند. احساس خطر را پشت سرگذاشتیم و با توجه به شرایط میزبانی و میهمانی باید بگویم باید استقلال و تراکتورسازی را هم در انزلی می‌بردیم و بازی با فولاد هم 4 گل به تیرک دروازه زدیم و بیش از 10 موقعیت گلزنی داشتیم و بد آوردیم. مقابل استقلال و تراکتورسازی هم بد آوردیم و تیم ما صاحب سبک است و با این نگاه ان‌شالله تیم ملوان در لیگ می‌ماند و یک جورایی با همین امتیاز هم در لیگ می‌ماند ان‌شالله با کمک خدا و همت بازیکنان تیم در لیگ خواهد ماند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس