کد خبر 414249
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

رئیس کانون هواداران استقلال از بازیکن پیشن این تیم خواست در دیدار استقلال - تراکتورسازی مانند پول گرفتنش حرفه‌ای رفتار کند.

به گزارش مشرق، عباس نقدی‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی از لیدرهای استقلال درخواست کرده که در دیدار استقلال - تراکتورسازی تبریز علیه تیموریان شعاری داده نشود، اظهار داشت: قلعه‌نویی در این کارها دخالت نمی‌کند و تنها تذکر می‌دهد. پیش از بازی با پیکان هم تاکید کرد که مراقب باشیم به مهدی رحمتی توهین نشود. توهین کردن خط قرمز ما است و تلاش می‌کنیم اتفاقی نیفتد.

وی با بیان اینکه به بازیکنی که حتی 2 دقیقه برای استقلال بازی کرده است، نباید توهین شود، تصریح کرد: از آندو که نقطه قوت و ضعف لیدرهای استقلال را می‌داند، خواهش می‌کنم کاری نکند که جو ورزشگاه علیه او شود و اتفاقی که نباید بیفتد، رخ دهد. روزی مهدی رحمتی در حال بستن بند قرمز کفش خودش بود که ناخواسته باعث ایجاد هجمه علیه او شد. بنابراین از تیموریان که قرارداد حرفه‌ای می‌بندد، خواهش می‌کنم در بازی استقلال - تراکتورسازی رفتار حرفه‌ای نشان دهد.

رئیس کانون هواداران استقلال خاطرنشان کرد: رفتار تیموریان باید مانند پول گرفتنش حرفه‌ای باشد و حتی در شادی گلش نیز باید رعایت حال هواداران استقلال را بکند. اگر غیر از این اتفاقی بیفتد، کاری از دست ما برنخواهد آمد و جو علیه او می‌شود.

نقدی‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به نشانه اعتراض در ورزشگاه به تیموریان پول نشان دهند، گفت: همانطور که گفتم توهین به بازیکن خط قرمز ما است. مجموع لیدرهای استقلال به 50 نفر می‌رسد و تنها می‌توانند شعارها را کنترل کنند ولی وقتی چند نفر بخواهند پول نشان دهند و بگویند آندو پولکی است، کاری از دست ما برنمی‌آید. از آنهایی که قصد چنین کاری دارند، خواهش می‌کنم این کار را انجام ندهند.

وی افزود: شاید برخی‌ بخواهند شیطنت‌هایی در بازی انجام داده و پول نشان دهند و موج آن به سایر تماشاگران نیز برسد که در این شرایط نمی‌توانیم جلوی همه را بگیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohsen ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    بی خود کرده کسی ک بخواد ب آندو بی احترامی کنه،وقتی قلعه نویی فراریش داد گناه این چیه؟؟هوادار واقعی باید علیه قلعه نویی شعار بده با این نتایج
  • بی نام ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    واقعا برای فوتبال خودمون متاسفم ... یه لیدر یه قرونی باید راست راست راه بره و تهدید کنه و هیچکی هم بهش هیچی نگه ... مگه اینجا طویله ست عمو؟ گردنکشی رو باید در نطفه خفه کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس