کد خبر 413991
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

بسیاری از شما درباره طراحی کتابخانه‌های باریک چندان آگاه نیستید. از شما دعوت می‌کنیم به این نمونه‌ها که کاربرد مؤثر کتابخانه در فضاهای مختلف خانه را نشان می‌دهند، نگاه کنید.

به گزارش مشرق، یک کتابخانه باریک و دراز، شاید شکل چندان زیبایی نداشته باشد ولی بهترین  ایده برای چیدمان خانه‌هاست. بااین‌وجود، بسیاری از شما درباره طراحی کتابخانه‌های باریک چندان آگاه نیستید. از شما دعوت می‌کنیم به این نمونه‌ها که کاربرد مؤثر کتابخانه در فضاهای مختلف خانه را نشان می‌دهند، نگاه کنید.

- یک جفت کتابخانه باریک می‌تواند اتاق را به دو قسمت مجزا تقسیم کند. برای نمونه در یک دفتر کاری خانگی با قرار دادن این کتابخانه‌ها، می‌توانید یک فضای اداری و یک فضای مخصوص نشست با دوستان و همکاران خود ایجاد کنید. اتاق نشیمن خانواده را نیز می‌توان با این قفسه‌ها به اتاق غذاخوری و یک مکان مخصوص استراحت تقسیم کرد.

- در یک‌خانه می‌توان مکان‌های متعددی را برای قرار دادن کتابخانه‌های باریک در نظر گرفت. برای نمونه می‌توان فضای باقیمانده بین دیوار و تخت نوزاد را با کتابخانه‌ای پر کرد و روی آن انواع اسباب‌بازی‌های نوزاد را قرار داد.

- کتابخانه‌های باریک را می‌توان با دکور داخلی آشپزخانه هم هماهنگ کرد. با توجه به عرض کمی که دارند، جای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به‌راحتی در هر گوشه آشپزخانه قرار می‌گیرند. شما می‌توانید روی آنها انواع کتاب‌های آشپزی یا مجله بگذارید.

- کتابخانه باریک در گوشه‌های اوپن بین اتاق غذاخوری و آشپزخانه، نمایی زیبا ایجاد می‌کند. گوشه‌های خانه،اغلب فضای مرده تلقی می‌شوند. با این محصولات شما هم می‌توانید گوشه اتاق را تزئین کنید و هم ظروف مخصوص غذاخوری  یا مجله را در آنجا نگهداری کنید.

- اگرطراحی خانه شما طوری است که چند پنجره با فواصل گوناگون کنار هم قرار دارند، می‌توانید این فاصله‌ها را با کتابخانه‌های باریک پرکنید. مدآنلاین، این ترفند را برای دفاتر اداری خانگی توصیه می‌کند.

- فضاهایی که در معرض نور قرار دارند، مناسب نگهداری لوازم نیستند. بهتر است در این‌گونه موارد، از قفسه‌های باریک استفاده کرد.این ایده مناسب اتاق‌خواب، راهرو و اتاق نشیمن است.

-ایده جالب دیگر، نصب یک کتابخانه باریک روی دیوار است. هم نمونه‌ای زیبا حاصل می‌شود و هم روشی کاربردی برای افزایش فضای نگهداری لوازم بدون اشغال کردن مساحت کف زمین است.

- رویکردهای بسیاری نیز برای استفاده از کتابخانه‌های باریک در فضاهای بزرگ و اوپن وجود دارد. ولی بهتر است در مکان‌های کوچک همچون راهرو، حمام یا آشپزخانه‌ها از این اثاثیه استفاده کنید.

-توصیه می‌شود به هنگام خرید کتابخانه‌های باریک، به طرح اصلی خانه خود توجه کنید. برای مثال،این کتابخانه، مناسب گوشه اتاق است .

-در اتاق‌های بزرگ با سقف بلند، یک کتابخانه باریک و بلند می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. به این نمونه نگاه کنید...تا دلتان بخواهد می‌توانید اشیا و کتاب‌های خود را داخل آن قرار دهید.

-دیگر وقت آن رسیده تاکمی درباره قیمت این محصولات صحبت کنیم. در این نمونه، کتابخانه باریک و بلند فلزی، دارای قفسه‌های چوبی است و نمایی روستایی با دکوراسیون صنعتی خلق‌شده . قیمت آن 329 دلار است.

*مد آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس