کد خبر 413962
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

هواداران حاضر در محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، علیه فردوسی‌پور شعار داده و از او انتقاد کردند.

خبر بد برای هوادارن و قلعه نویی
به گزارش مشرق، تمرین عصر روز جمعه استقلال در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی و با حضور بیش از ۱۵۰ تماشاگر برگزار شد. با توجه به نزدیک بودن دیدار حساس استقلال مقابل تراکتورسازی، این روزها هواداران بیشتری به کمپ آمده و تیمشان را مورد حمایت قرار می‌دهند.

پس از گذشت دقایقی از تمرین هوادارانی که در کمپ حضور داشتند علیه عادل فردوسی‌پور و سردبیر یکی از روزنامه‌های ورزشی شعار دادند که سرمربی استقلال نزد آنها آمد و اجازه نداد تا تماشاگران شعارهای خود را ادامه دهند. وی از آنها خواست تنها تیمشان را تشویق کرده و علیه کسی شعار ندهند.

حاضران در کمپ بیش از هرکس امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی را مورد تشویق قرار داده و از عنایتی می‌خواستند دروازه تیم سرخپوشان تبریزی را باز کند.

سرمربی آبی پوشان قبل از شروع تمرین دقایقی را با دکتر ستوده پزشک تیم به صورت اختصاصی صحبت کرد و درخصوص وضعیت جسمانی بازیکنان از او سوالاتی را پرسید. وی همچنین دقایقی را با کادر فنی نیز به طور اختصاصی جلسه ای برگزار کرد.

بنا به درخواست سرمربی استقلال ۲۰ دقیقه پایانی تمرین از هواداران و خبرنگاران خواسته شد کمپ را ترک کرده تا این تیم بتواند تمرینات خاصی را جهت دیدار مقابل تراکتور انجام دهد.

در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی حدود ۵ دقیقه با بازیکنان خود صحبت کرد . پس از صبحت‌های سرمربی استقلال، بازیکنان حدود ۲۰ دقیقه دویده و بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به مرور کارهای سرعتی و کششی پرداختند.

در بخش بعدی تمرین به زدن ضربات ایستگاهی و سانت از جناحین پرداخته و در آیتم بعدی یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم آبی و صورتی انجام دادند که در این تمرین هر بار که عنایتی گلزنی می کرد مورد تشویق هواداران قرار می گرفت.

کرار جاسم که در اواسط تمرین امروز استقلال با مصدومیت از ناحیه زانو روبه‌رو شد و به رختکن رفت نتوانست در ادامه تمرینات گروهی شرکت کند. این مسئله باعث ناراحتی امیرقلعه‌نویی شد و وی از دکتر ستوده درباره مصدومیت این بازیکن سوال کرد.

خبر بد برای هواداران و قلعه نویی

عضو کادر پزشکی باشگاه استقلال به سرمربی آبی‌پوشان توضیح داد کرار از چه ناحیه مصدوم شده که قلعه‌نویی از او خواست هرچه زودتر پیگیر مداوای این بازیکن شود تا به دیدار حساس استقلال مقابل تراکتورسازی برسد.

صبح فردا وضعیت مصدومیت کرار مشخص خواهد شد.


خبر بد برای هواداران و قلعه نویی

در بخش پایانی تمرین که بدون حضور هواداران و عکاسان و خبرنگاران انجام شد بازیکنان با نظارت دقیق سرمربی به تمرینات تاکتیکی جهت دیدار مقابل تراکتورسازی پرداختند.

تمرین عصر امروز استقلال در ساعت ۱۹:۳۰ به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی برگزار خواهد کرد و سپس به اردو رفته و خود را آماده دیدار مقابل تراکتورسازی کند.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز یکشنبه و از ساعت ۱۸ بعد از ظهر از هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ویداخانم ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    پول ها را کادر فنی و بازیکن ها میگیرند و غرقه در پول و رفاه و مادیات خوش میگذرانند هواداران هم عمر و وقت و آخرت خود را با تماشای فوتبال بی کیفیت و فحاشی و شعار له و علیه این و آن و کری خوانی ابلهانه هدر میدهند اف لکم و لما تعبدون من دون الله
  • مهدی ص ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    بی خیال مشرق!!! خبر بد واقعی اینه که کی بالاخره قراره استقلال از سیستم سنتی قلعه نویی خارج بشه !!!؟؟؟ جدا اگه پرویز مظومی مربی استقلال نشده بود خدا عالمه شاید اصلا بردی تو دربی ها نداشتیم که بخواد 4 تا پشت سر هم باشه!!!!!! در هر صورت قلعه نویی به آخر خط مربی گری و روش های سنتیش رسیده ولی افسوس که برخی تو باشگاه براشون اسم قلعه نویی از اسم استقلال مهمتره در حالی که برای هوادار با شعور اونی که مهمه فقط و فقط سربلندیه استقلاله ولاغیر!!!! جدا" اگه قلعه نویی براش موفقیت استقلال مهم بود تا الان چندین بار باید استعفا داده بود!!!! نه اینکه تا همین چند هفته قبل هنوز میگفت ما قهرمانیم!!!!!!!!! فقط خدا کنه هر کی استقلال رو میخره کوتاه مدت فکر نکنه!!!!
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    امیدوارم سیستم فوتبال ایران به این نتیجه برسه که کرار و امثالش نبایست جایی در تیم های ایرانی داشته باشند به هر حال برد از آن ماست ان شاءالله جشن قهرمانی لیگ برتر هفته بعد در تبریز
  • عمو قناد ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    كرار باشه يا نباشه برا تراكتور فرق نداره و 2بر 1 بازنده هست .
  • کوروش صغیر ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    دیگه وقتی سهمیه گرفتن یک درصد احتمال داره یعنی نمیشه ... قلعه نویی باید باید باید داربی امسال رو ببره تا بمونه وگر نه همین پرویز سوبله چوبله میاد دم در منتظره ...
  • امیر ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    طرفدارن استقلال اگر در داربی به تیم با هوش درخشان نمی باختند هرگز زیر پای قلعه نویی رو خالی نمیکردند اما افسوس انقدر در داربی بی طاقتند که به ناصر خان هم رحم نکردند و گرنه قلعه نویی که در مقابل بزرگان عددی نیست و فاتحه اش بعد از این داربی و باخت مجدد خوانده شده است!!!!1
  • فرشاد ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    نتیجه بازی 4 بر 1 به نفع تراکتور.حالا میبینید.
  • ياسين درزاده ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    اقاي قلعه نوعي بايد ازاستقلال برود نبينم سال بعد اينجا باشه گفته باشم خيلي اعصابم خورده من ميرم دوبي اومدم نبينمش
  • ياسين درزاده ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    اقاي قلعه نوعي بايد ازاستقلال برود نبينم سال بعد اينجا باشه گفته باشم خيلي اعصابم خورده من ميرم دوبي اومدم نبينمش
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    هر چی داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس