کد خبر 413766
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۴

فعال سرشناس فضای مجازی عربستان به شدت نسبت به قدرت گرفتن أنصار الله هشدار داد و آن را خطری بزرگ برای عربستان دانست.

به گزارش مشرق، «مجتهد» فعال سرشناس عربستانی است که طی چند سال اخیر اطلاعات محرمانه درون خاندان آل سعود را برملا کرده است. وی در جدید ترین مطلب خود که در صفحه شخص اش منتشر کرده، نسبت به قدرت گرفتن نیروهای جنبش أنصار الله هشدار داده و آن را خطری بزرگ برای همه سرزمین عربستان به خصوص شهرهای جازان و ظهران در جنوب این کشور دانست.

وی نوشت: اطلاعاتی که بدست اداره اطلاعات ارتش عربستان رسیده حاکی است خطر نیروهای حوثی علیه شهر جازان و ظهران حتی از خطر این گروه برای شهر نجران که دو روز پیش آن را مورد حمله قرار دادند که  هم بیشتر است.


«مجتهد» که چندی پیش با انتشار مطلبی فاش کرده بود که هنوز گزینه حمله زمینی به یمن در بین فرماندهان ارتش سعودی مطرح است اما عربستان از حمله زمینی به شدت نگران است، در ادامه این مطلب افزود: حوثی ها توانایی حضور فعال تری در جازان و ظهران را دارند.


این فعال سرشناس ادامه داد: نیروهای «عبد ربه هادی» رئیس جمهور فراری یمن خیلی ضعیف هستند. عشایر مخالف حوثی ها هم کم هستند. دیگر احزاب هم غیر فعال شده و یا بسیاری از نیروهایشان توسط أنصار الله بازداشت شده اند. تنها گروهی که هنوز قدرت دارند و توانایی مقابله با حوثی ها را دارند، نیروهای شبکه القاعده هستند، البته ایالات متحده آمریکا از قدرت گرفتن آنها هم نگران است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    1 0
    به کوری چشم تو و هم آخوریهات
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    1 0
    بالاخره این هم مشخص شد چکاره است...
  • مجید ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    1 0
    مجتهد جون، حالا کجاشو دیدی؟!!!یک کم دیگه صبر کن تاریاض هم میاییم، آخه شنیدیم ریاضی و حساب و کتاب اربابات ضعیفه و نتونستن این قضیه رو ثابت کنند، قصد داریم بهتون درس بدیم اونهم درس ریاضی ، حساب ، هندسه و احتمالات که دفعه بعد بتونید قضایا را ثابت کنید و حساب دو دو تا چهارتاتون درست دربیاد،نه مثل الان که بلد نیستید و مثل خر توی گل گیرکردین، اونهم گلی که خودتون درست کردین. لعنت بر شرف نداشته ، آل سقوط.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس