کد خبر 412871
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

فوق‌ستاره بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بایرن مونیخ گفت: هدف بارسلونا کسب سه‌گانه در این فصل است.

به گزارش مشرق، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران شد.

وی درباره دیدار فردا شب بارسلونا در نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ گفت: برای مسابقه فردا انگیزه بالایی داریم. احساس خوبی داریم و با آرامش در انتظار بازی خواهیم ماند. ما در این فصل به دنبال کسب سه‌گانه خواهیم بود و دراین راه از تلاش دست بر نخواهیم داشت. بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساده نیست و ما دو تیم خوب هستیم که می‌خواهیم برای پیروزی به میدان برویم. کارمان سخت خواهد بود چون هم ما و هم بایرن برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مسی درباره شناخت گواردیولا از بارسلونا گفت: گواردیولا شناخت خوبی از بازیکنان بارسا دارد و می‌داند که آن‌ها چه بازیکنان خوبی هستند اما ما هم به خوبی او را می‌شناسیم.

دارنده چهار توپ طلای فوتبال جهان درباره نقش رهبری خود در بارسا گفت: به تیم بیشتر از خودم فکر میکنم ، همه ی ما یک چیز را می خواهیم و همه برابر هستیم، اگر موفق شویم من هم موفق می‌شوم. همه ما متعهد به کسب پیروزی هستیم.

وی درباره مقایسه میان گواردیولا و لوئیس انریکه گفت: من قصد مقایسه میان مربیان را ندارم.هر کس ایده و راه خود را دارد و در تیم خود پیاده‌سازی می‌کند.

مسی درباره ارتباط با انریکه سرمربی بارسا هم گفت: رابطه‌ام با وی خوب است مثل تمام بازیکنان تیم و در ابن باره هیچ مشکلی وجود ندارد.

مهاجم بارسا درباره ملاقات با گواردیولا پس از اینکه وی بارسا را ترک کرد، عنوان داشت: از آنجا که گواردیولا بارسلونا را ترک کرده است اما باز هم ما در تماس هستیم ، آخرین بار من او را در یک مراسم جشن فیفا ملاقات کردم و پس از آن هیچ ارتباطی با هم نداشتیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس