کد خبر 412709
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر فردا مقابل بنیادکار پیروز نشویم همه موفقیت‌های پرسپولیس در آسیا از بین می‌رود.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور زیاد خبرنگاران گویای اهمیت دیدار فردا است که چقدر نتیجه این مسابقه مهم است. طبیعی است که از دیدار فردا نتیجه لازم را نگیریم تمام موفقیت‌هایی که در آسیا کسب کردیم از بین می‌رود. همه بازی‌های بنیادکار را دیدم چیزی که مشهود است امتیازات کم این تیم نشان از کیفیت پائین این تیم ندارد و آنها کیفییت خوبی دارند.

وی ادامه داد: آگاه هستیم فردا بازی راحتی نداریم و این مسابقه‌ای است که توان و انرژی ما را می‌گیرد. روز دشواری در پیش داریم و با آمدن هواداران کارمان راحت‌تر می‌شود. هوادران همه با هم به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم تیم شوند.

وی در مورد اینکه اشتباهات فردی بازیکنان به خاطر عدم تمرکز است یا کیفیت‌ پائین بازیکنان، اظهار داشت: با برگزاری تمرینات سعی می‌کنیم اشتباهات را پائین بیاوریم. به نظم درون زمین و بالا بردن تمرکز برای کاهش اشتباهات نیاز داریم. دیدار مقابل پیکان این مسئله بیشتر شد و حتی یک اشتباه هم نداشتیم. تنها اشتباه بزرگ‌مان در دیدار مقابل پیکان از دست دادن موقعیت‌های زیادی بود که به دست می‌آوردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با این ناکامی‌ها اگر جای هواداران بود باز هم برای تشویق تیم به ورزشگاه می‌آمد، تصریح کرد: برایم کاملا روشن است که هوادارن پرسپولیس از نتایج به دست آمده ناراحت و مایوس هستند. چیزی که همه از پرسپولیس می‌خواهند تلاش برای کسب قهرمانی است. عشقی که هواداران به تیم محبوبشان دارند یک عشق کوتاه نیست بلکه این یک سنت 50 ساله است.

برانکو ادامه داد: هواداران در این سال‌ها در خوشی و سختی کنار تیم بودند و عشق علاقه‌شان را نشان دادند. چیزی که عشق ورزی را به اصالتی در تیم تبدیل کرده این است که در سختی به تشویق تیم بپردازند. در ایران دیدم که هواداران تیمشان را تنها نمی‌گذارند پس انتظار دارم هواداران فردا تیمشان را تشویق کنند.

وی در پایان گفت: از شما به خاطر حمایتی که از تیم می‌کنید تشکر می‌کنم و امیدوارم در کنار شما و هواداران به عنوان یار دوازدهم فردا بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی خوشحال باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس