کد خبر 412391
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

6 نفر از اعضای 11 نفره کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری امروز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، حسین مقامی با اعلام اینکه به عنوان سخنگوی فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شده است در مورد جلساتی که امروز در این فدراسیون برگزار شد، گفت: ابتدا بحث از تغییر و تحولاتی بود که در فدراسیون صورت گرفت و برنامه‌های مدیریت برای کمیته‌های مختلف نیز تشریح شد تا این کمیته‌ها به صورت پویا و قانونمند فعالیت کنند.

وی از انتخاب منوچهر رضاخانی به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون خبر داد و ادامه داد: امروز جلسات دو کمیته را برگزار کردیم که جلسه صبح اختصاص به جلسه داوران داشت و به خاطر اینکه هیچ افزایش حقوقی از سال 86 برای داوران در نظر گرفته نشده بود اعضا موظف شدند تا در خصوص 3-4 فدراسیون تحقیقات لازم را به عمل بیاورند تا پس از مشخص شدن حق‌الزحمه این فدراسیون‌ها بتوانیم حقوق  داوران وزنه‌برداری در سال جاری را مشخص کنیم ضمن اینکه مقرر شد تا داوران بر اساس فعالیت‌های خود رقابت‌های برون‌مرزی اعزام شوند.

مقامی گفت: جلسه دیگری که از ساعت 14امروز در فدراسیون برگزار شد جلسه کمیته فنی بود که از تعداد 11 نفری که مد نظر داریم امروز 6 نفر شامل نصرالله دهنوی، علی پاکیزه‌جم، محمدرضا کاظمی‌نژاد، سجاد انوشیروانی، بابک سلیمی و همایون بستانی که هر کدام از این عزیزان نماینده استان‌های مختلف بودند در این جلسه حضور پیدا کردند و قرار است برای جلسه بعدی 5 نفر دیگر نیز اضافه شوند البته ما سعی کردیم برای انتخاب خود از باتجربه‌ها، تحصیل‌کرده‌ها قهرمانان که سوابق مدیریتی خوبی در کارنامه خود دارند استفاده کنیم ضمن اینکه محمد نصیری نیز به عنوان مشاور عالی علی مرادی انتخاب شد تا در همه جلسات حضور داشته باشد.همچنین دهنوی به عنوان رئیس کمیته و کاظمی نژاد بعنوان دبیر انتخاب شد.

سخنگوی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جوانان جهان در لهستان در پیش است از حسین توکلی خواستیم در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کرده تا توضیحات را در مورد اعضای این تیم بدهد. البته جا دارد از او تشکر کنم در این مدت اخیر دست تنها تیم‌های ملی سه رده سنی را هدایت کرد.

وی افزود: در نهایت قرار شد برای اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی جهان ظرف چند روز آینده و تا پایان اردیبهشت از وزنه‌برداران ملی‌پوش یک رکورد‌گیری به عمل بیاید تا در نهایت 10 نفر اعزامی مشخص شوند.

مقامی در مورد اینکه آیا کادر فنی تیم‌های ملی دستخوش تغییر نخواهند شد گفت: توکلی در جلسه امروز از فشرده و سخت بودن کار در تمام رده‌های سنی صحبت کرد و طبق پیشنهاد او که البته این پیشنهاد در دستور کار اعضای کمیته فنی نیز بود قرار شد از بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان برای هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان سه کادر فنی مستقل تشکیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که توکلی قرار است با کدام تیم به کار خود ادامه دهد گفت: این موضوع مشخص نیست قرار است توکلی پس از رقابت‌های قهرمانی جوان در این مورد خودش تصمیم لازم را گرفته و پس از این که مشخص شد توکلی با کدام تیم ملی ادامه خواهد داد کمیته فنی برای سایر رده‌های سنی تصمیم‌گیر خواهد کرد.

مقامی در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی در دستور کار کمیته فنی برای تیم‌های ملی قرار دارد یا خیر، گفت: فعلا بحث مربی خارجی مطرح نشده است اما شاید در آینده این اتفاق هم بیفتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس