کد خبر 412081
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

مجید انتظامی، سازنده سمفونی "پیروزی" گفت: این اثر فاخر به مراحل پایانی ساخت خود رسیده و آماده ضبط نهایی است.

به گزارش مشرق، نشست بحث و تبادل نظر در خصوص پایان ساخت و تولید سمفونی پیروزی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسینعلی بیات، مدیرکل هنری بنیاد و مجید انتظامی، سازنده این سمفونی برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم اهمیت کیفی و محتوایی این اثر گفت: سمفونی پیروزی، سوم خرداد ماه 94، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر رونمایی می‌شود، ادامه داد: پس از انجام مذاکرات در خصوص تعیین شاعر و ترانه سرای قطعات چهارگانه سمفونی پیروزی، عبدالجبار کاکایی برای این کار انتخاب شد.

مجید انتظامی، سازنده سمفونی پیروزی نیز در این جلسه، گفت: این اثر فاخر به مراحل پایانی ساخت خود رسیده و آماده ضبط نهایی است.

سمفونی‌های «ایثار» و «مقاومت» از ساخته‌های مجید انتظامی، آثاری هستند که در تاریخ موسیقی کشور جایگاهی بلند و ماندگار پیدا کرده‌اند. انتظامی در تولید و اجرای این آثار از همراهی نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران، گروه کر و شاعرانی چون مسعود هوشمند، ساعد باقری و پرویز بیگی حبیب‌آبادی بهره برد و توانست با همراهی کلام و موسیقی، دو واژه «ایثار» و «مقاومت» را در قالب هنر ارائه کند.


منبع: نسیم
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس