کد خبر 411342
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیچ بازیکنی نباید خود را از باشگاه بزرگتر بداند و بدون شک با مسعود حسن‌زاده برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه تیم حریف امروز دفاعی بازی می‌کرد، اظهار داشت: در این مسابقه با تمرکز مناسبی که داشتیم و با استفاده از ضربات آزاد، پیروز مسابقه شده و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کردیم.

وی با بیان اینکه هدف ذوب‌آهن، تداوم شرایط خود در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی است، تصریح کرد: باید روند مناسب خود را تداوم بخشیده و تلاش کنیم که سهمیه کسب کنیم. هواداران امروز حضور خوبی در ورزشگاه داشتم اما انتظار من این بود که هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه کلیات قرارداد من با باشگاه نوشته شده، گفت: قرار است بعد از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی جزئیات آن نوشته شود و از این مسئله خوشحال هستم زیرا بعد از اینکه در سال‌های گذشته و تیم‌های نفت و پرسپولیس، تیم را تحویل مربی دیگری می‌دادم، امسال تیم خود را برای فصل آینده در اختیار دارم.

وی با بیان اینکه مربیگری در تیم‌های تهران سخت‌تر است، عنوان کرد: تیم‌های تهرانی هواداران بسیار زیادی داشته و با باخت‌های مختلف، فشار روحی بسیاری به سرمربی تیم وارد می‌شود اما حضور هواداران باعث دلگرمی آنها است.

گل‌محمدی درباره رفتار مسعود حسن‌زاده در اعتراض به تعویضش در این مسابقه گفت: حسن‌زاده امروز عجولانه رفتار کرد و به نظر من یک بازیکن حق چنین رفتاری را ندارد زیرا نباید احساس کند که از باشگاه بزرگتر است. ضمن اینکه ما امروز او را به دلیل کارت زردی که داشت و از ترس محرومیت او تعویض کردیم.

وی خاطرنشان کرد: رجب‌زاده بازیکن بزرگی است و در این سن و سال دوندگی بسیاری دارد که این مسئله نشان می‌دهد او بازیکن بسیار سالمی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس