کد خبر 411327
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: ۳ امتیاز در برابر استقلال خوزستان، سپاهان را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد اما شرایط در بالای جدول حساس است.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته 27 مسابقات لیگ بر‌تر جام خلیج فارس با اظهار رضایت از برد پرگل تیمش اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که در برابر آبی پوشان خوزستانی کار سختی داریم.

وی با اشاره به گل محرم نوید کیا در دقیقه چهارم بازی عنوان کرد: ما خیلی زود به گل رسیدیم و این توانست شیرازه استقلال خوزستان را از هم بپاشد.

سرمربی سپاهان اصفهان افزود: البته گل نخست ما سبب شد استقلالی‌ها برای جبران آن دست به حملات بیشتری به سمت دروازه ما بزنند و این سبب افزایش استرس در طول بازی بود.

وی بیان کرد: البته در دقیقه 63 پریرا توانست گل دوم ما را وارد دروازه آبی پوشان اهوازی کند و با این گل توانستیم کار استقلال خوزستان را یکسره کنیم.

فرکی با بیان اینکه 3 امتیاز این بازی سبب شد به هدفمان یعنی قهرمانی یا کسب سهمیه نزدیک‌تر شویم، گقت: شرایط بالای جدول سخت‌تر شده و همه تیم‌ها با تجربه و پرقدرت هستند.

سرمربی سپاهان اصفهان اظهار داشت: البته ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 0
    بله.البته با کمک داور در بازی با پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس