کد خبر 411209
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه چشم امید استقلال به لغزش تیم‌های بالای جدولی است گفت: استقلال در فصل اخیر هرگز بازیکنانش را به طور کامل در اختیار نداشته است.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال تهران که در دفتر باشگاه صبای قم برگزار شد اظهار داشت: صبا تیمی است که با وجود مشکلاتی که داشته، نتایج خوبی گرفته و در میانه جدول قرار دارد و نمی‌توانیم بازی با صبا را بازی آسانی بدانیم زیرا این تیم از تیم‌های خوب و جوان فوتبال کشور است.

وی افزود: هدف استقلال در این فصل کسب عنوان قهرمانی بود و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی هم انجام دادیم اما اتفاقاتی رخ داد که ما را از هدفمان دور کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امید بسیار زیادی داریم تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم و چشم امیدمان به لغزش تیم‌های بالای جدولی است تا بتوانیم به سهمیه آسیایی برسیم و در جدول صعود کنیم.

زرینچه بیان داشت: در بازی با صبا حنیف عمران‌زاده را در اختیار نداریم و یکی از مشکلات جدی ما در این فصل این بوده که هرگز بازیکنانمان را به طور کامل در اختیار نداشته‌ایم و این، یکی از عواملی بود که ما را از کسب عنوان قهرمانی دور کرد.

وی عنوان کرد: وقتی یک تیم موفق نمی‌شود نمی‌توان آن را به یک علت خاص تعمیم داد بلکه مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم می‌دهند تا یک تیم نتیجه نگیرد و این، اتفاقی بود که برای استقلال رخ داد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: امسال، صحبت از واگذاری استقلال به بخش خصوصی بود و این سبب شد اسپانسر ما منتظر مشخص شدن تکلیف مالکیت تیم باشد و حمایت صد در صدی که باید و شاید از تیم ما انجام نشود.

زرینچه خاطرنشان کرد: تلاش ما در بازی با صبا کسب برد است زیرا هدف ما در این ۳ بازی رسیدن به سهمیه آسیایی است و امیدوارم با حمایت هواداران به این هدف برسیم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس