کد خبر 411125
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کارت زرد مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را بخشید.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص درخواست ابطال کارت زرد بازیکن پرسپولیس و تعلیق محرومیت بازیکن پدیده مشهد صادر کرد.

کارت زرد طارمی بخشیده شد

در بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در تاریخ 27 فروردین ماه، داور مسابقه در دقیقه 53 به اشتباه خطای مدافع سپاهان روی مهدی طارمی، بازیکن پرسپولیس را شبیه‌سازی تشخیص داد و وی را با کارت زرد جریمه کرد. بر همین اساس طارمی درخواست خود را مبنی بر ابطال این کارت به کمیته انضباطی ارائه کرد.

پس از بررسی این صحنه توسط رئیس کمیته داوران به عنوان کارشناس و بررسی کمیته انضباطی، در نهایت به استناد بند یک ماده 67 و بند سه ماده 31 آیین‌نامه انضباطی، کارت زرد تعلق گرفته به مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس ابطال شد.

تعلیق محرومیت حقیقی
رضا حقیقی، بازیکن تیم پدیده در دیدار تیم‌های پدیده مشهد و سایپای البرز از سری مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال به دلیل بروز تخلفاتی با کارت داور از بازی اخراج شد و پیرو آن براساس دادنامه شماره 46 مورخ 26 فروردین ماه 94 به مدت چهار جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. برهمین اساس مدیرعامل باشگاه پدیده و رضا حقیقی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی، درخواست مساعدت و تعلیق دو جلسه باقیمانده از محرومیت خود را به کمیته انضباطی ارائه کردند.

در نهایت کمیته انضباطی با بررسی درخواست ارائه شده و با توجه به سوابق بازیکن به استناد بندهای دو و سه ماده 59 آیین‌نامه انضباطی، دو جلسه باقیمانده از محرومیت رضا حقیقی را تا پایان فصل جاری تعلیق کرد. بنابراین در صورتی که حقیقی دو جلسه از محرومیت رأی قبلی خود را گذرانده و جریمه نقدی را پرداخت کرده باشد، حق همراهی تیم پدیده را خواهد داشت.

آرای صادره قطعی است.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    طارمی دوستت داریم
  • امیر تبریز اوغلی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    دوباره اخر فصل شد ساخت و پاخت فدراسیون برای لنگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس