رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه مراسم روز معلم که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا هستند و در مقام فرماندهی فرموده‌اند که نیروهای مسلح و دفاعی کشور باید آمادگی خود را بالا ببرند و این یک دستورالعمل است، من هم بلافاصله این دستور را به قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کردم تا تبدیل به دستورالعمل و اجرایی کنند.

وی افزود: من این موضوع را در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و تفسیر کردم و همه ابعاد آن را نیز برای فرماندهان بیان کردم. ابعاد این مسئله این است که دفاع در برابر تهدید شکل می‌گیرد و اسرائیل، انگلیس و نظام سرمایه‌داری با اصل اسلام نابی که امام راحل به بشریت عرضه کرده، مخالف‌اند و به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهابیت است، قائل هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما آمادگی نظامی خود را سال‌هاست که روز به روز اضافه می‌کنیم؛ فرمان آقا باعث شد من به فرماندهان نیروهای مسلح بگویم که در ماه رجب و شعبان ذکر و عبادت شما، افزایش توان نظامی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    پیشنهاد میکنم برای تامین هرچه بیشتر امنیت آسمان ایران عزیز اقدام به خرید چند فروند جنگنده رهگیر پیشرفته و البته صفر کیلومتر!! مانند میگ 31 کنید.
  • ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    اینکه میگ 31 پیشرفته است شکی نیست ولی ایران الان قدرت منطقه است نیازی به هواپیماهای روسی نداره
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    کسی حاضر نیست به ما جنگنده بفروشه مخصوصا روسیه خبیث
  • علیا ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    البته من مواق خرید از خارج نیستم. مگر برای رفع نیاز های فوری. مثل خرید اس300 که البته با مشکل مواجه شد و یا خرید جنگنده و زیر دریایی از روسیه بعد از جنگ. اما الان نیاز خیلی فوری به مثلا میگ 31 وجود نداره. و تا زمان به نتیجه رسیدن تولیداتی مثل قاهر میتونیم صبر کنیم. نکته دوم اینکه درسته ایران قدرت اول منطقه هست. اما غرور و دلخوش بودن به این قدرت اول بودن باعث عقبرد ما میشه. توجه داشته باشیم که در قرآن داریم که تا میتونید قوی باشید که دشمنتون هرچقدر هم که قوی باشه جرات چپ نگاه کردن بهتون رو نداشته باشه. این فته ی خداوند در قرآن اول لزوم قدرت مند بودن و کافی ندونستن قدرت فعلی رو تذکر میده و دوم لزوم دفاعی بودن قدرت رو. چون خداوند تذکر میده که برای اینکه دشمنتون ازحمله به شما بترسه به قدرت خودتون بیفزایید
  • سینا ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    من با علیا موافقم شنیدم نیرو هوایی سفارش ساخت ۳۰۰فروند جنگنده قاهر راداده الان ۳۰جنگنده صاعقه ۴فرونداذرخش داریم داریم به نظر من قاهر می تواند با اف۲۲ هم مقابله کند اگر شفق هم تولید انبوه شود نیروی هوایی پنجم جهان می شویم بایددر عرصه نیروی هم پیشرفت کنیم واسمان ایران را با هواپیما های پیشرفته ی ایرانی پاسداری شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس