کد خبر 411025
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲

در چنین فضایی، لازم بود که تدابیری برای پر کردن اوقات فراغت رزمندگان اندیشیده شود، خصوصا در ایامی از سال که عملیات انجام نمی شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در سال های دفاع مقدس، مناطق عملیاتی کشور، غالبا شاهد حضور تعداد قابل توجهی از رزمنده گان بود. هرچه به زمان انجام عملیات نزدیک تر می شد، بر تراکم نیروها افزوده می گردید. در چنین فضایی، لازم بود که تدابیری برای پر کردن اوقات فراغت رزمندگان اندیشیده شود، خصوصا در ایامی از سال که عملیات انجام نمی شد. برگزاری مسابقات علمی و اطلاعات عمومی، از جذاب ترین سرگرمی ها در اوقات فراغت بود.
تصویری که پیش رو دارید، گروهی از رزمنده‌گان «گردان مالک» از «لشکر 27 مخمدرسول الله(صلوات الله علیه و آله)» را به ثبت رسانده است که در قالب دو گروه، مسابقه ای را برگزار کرده اند.

عکس/ مسابقه صحرایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلمان فارسی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    سلام این کار ایده که بوده؟ می شود بپرسید و بگوئید؟؟؟ حتما لازم دارم ما هم شهیدی داشتیم به اسم شهید عزت الله عسگری که مبتکر اینگونه طرحها بود از بچه های گردان زهیر لشگر ده.ایشان مدتی هم در لشگر 27 بودند.ممنون می شوم پیگیری کنید. ما در حال نوشتن کتاب سبک و سیره زندگی این شهید عزیز هستیم.دنبال همرزمان ایشان می گردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس