کد خبر 410867
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

پادشاه عربستان تعيين محمد بن نايف به وليعهدي را در راستاي "عمل به تعاليم شريعت و تحقق وحدت و انسجام ملي" دانست و گفت: انتخاب فرزندش محمد بن سلمان به عنوان جانشين وليعهد به علت "توانمنديهاي زياد و شاخصه هاي او" صورت گرفته است !

به گزارش مشرق، فرمان پادشاه عربستان سعودی به نامه شاهزاده مقرن به برادرش سلمان بن عبدالعزيز شاه سعودي اشاره دارد، كه مقرن در آن "تمايل خودش به كناره گيري از وليعهدي" را ابراز داشت.

براساس اين فرمان، سلمان بن عبدالعزیز در پاسخ می گوید که شاهزاده مقرن همواره از جايگاهي رفيع نزد او برخوردار است، و درعين حال افزود كه با تمايل او براي كناره گيري از وليعهدی موافقت كرده است.

شاه سعودي تصميم خود براي تعيين محمد بن نايف به وليعهدي را در راستاي عمل به تعالم شريعت اسلامي درخصوص همكاري و تحقق وحدت و امسجام ملي و مبناي قانوني نظام حاكم در عربستان و مراعات ساختار كشور و آينده آن و تضمين تداوم حيات آن توصيف كرد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yaser ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    ببین چقدر اینا کودنن که به خاطر موفقیت های نیروی هواییش در برابر یک کشور ضعیف که حتی یک سامانه درست و حسابی برای دفاع هوایی نداره وزیر دفاعشون رو لایق و شجاع میخونن :)
  • افشین تهران ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    سگ زرد برادر شغاله.فقط موندم که ملت عربستان بعنوان یک شهروند دلشون به چی خوش هست؟اصلا تا حالا چشمشون به برگه ای بنام برگه رای افتاده یا نه؟ومهمتر اینه که از نظر غرب و امریکا در این کشور دموکراسی موج میزنه اما در ایران وجود نداره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس