روحانی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته‌ای به دنبال دو مسئله هستیم، گفت: اول رفع اتهامات، و ثانیا در این مذاکرات می‌خواهیم مشکلات و معضلاتی که بدخواهان پیش پای ملت ما به وجود آوردند، آن مشکلات را برداریم.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید که در ورزشگاه 12 هزار نفر آزادی برگزار شد، اظهار داشت: امیرالمومنین(ع) مسیر تقوا، ایمان، جهاد، کار را به ما آموخت.

وی در ادامه افزود: کارگران قشر بزرگی هستند که بار تولید کشور بر شانه‌های آنها قرار دارد و شما کارگران جایگاهی دارید که پیامبر اسلام (ص) دست کارگر را به خاطر کار و تلاش در مسیر به دست آوردن نان حلال می‌بوسد، ما دیگر در چه حدی هستیم که بگوییم دست کارگران را می‌بوسیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: عزیزان، بزرگواران،‌ افتخارآفرینان ما نیاز به توسعه داریم، توسعه یک هدف بلند و والا برای هر کشوری است، ما ایران توسعه یافته را می‌خواهیم.

روحانی افزود: روزی که در این کشور بیکاری نباشد آن روز، روز عزت ایران و اسلام است. عزت برای خانواده ایرانی آن زمانی است که فرزندان این مرز و بوم بر سر کار و فعالیت باشند.

وی با بیان اینکه ما به جمهوری اسلامی ایران و به اسلام افتخار می‌کنیم،‌ گفت: عزت اسلامی روزی است که در این کشور فقیر نباشد، عزت ایران ما و اسلام ما با همبستگی، تلاش و کوشش محقق می‌شود و همه ما باید در صف واحد قرار بگیریم.

رئیس قوه مجریه با تأکید بر اینکه کارآفرینان، کارگران و دولت باید در یک صف واحد قرار بگیرند، افزود: ما در مسیر سه جانبه‌گرایی می‌توانیم به توسعه برسیم، مهمترین ستون توسعه کشور کار و کارگر است اما آیا بدون کارآفرین فضای کار به وجود می‌آید و آیا بدون هماهنگی دولت و کارگر و کارآفرین می‌توانیم مسیر توسعه را بپیماییم؟

روحانی ادامه داد: یادمان نرود در سال 91 رشد توسعه کشور منفی 6.8 درصد بود و این به معنای قفل زدن در مسیر کوشش و تلاش و توسعه کشور است و همچنین یادمان نرود در سال 92 همچنان رشد اقتصادی ما منفی 1.9 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه کشور دو سال پیاپی رشد منفی را تجربه کرد، اظهار داشت: با همت شما کارگران حمایت و ایثار مردم و حمایت‌های مقام معظم رهبری افتخار داریم که به دنیا بگوییم بعد از دو سال در سال 93 ایران دارای رشد مثبت بود و ان‌شاءالله این رشد مثبت را ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: بدون رشد مثبت اشتغالزایی برای بیکاران امکان‌پذیر نیست و ما نیز در این میان دو هدف مهم را دنبال می‌کنیم که اولین هدف صیانت از کارگران است.

روحانی افزود: بنده بارها به وزیر کار گفته‌ام تمام توان را به کار بگیرید تا کارگری بیکار نشود، ما باید از اشتغال کارگران و ادامه فعالیت آنان صیانت کنیم.

وی ادامه داد: هدف دوم ما این است که برای آنانی که تا امروز فرصت شغلی نیافته‌اند، فرصت اشتغال به وجود آوریم.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: تولید باید رشد کند، اقتصاد نفتی باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و ما باید روی پای خودمان بایستیم تا سرمایه در کشور بر روی زمین مستقر شود.

وی با تأکید بر اینکه ما ایران توسعه‌یافته را می‌خواهیم، گفت: توسعه کشور در گروی حمایت همزمان از کارگران و کارآفرینان است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم، با شعار، نمی‌توانیم در این کشور توسعه به وجود بیاوریم. دولت و ملت در سالی که سال همدلی است باید همدلانه و همکارانه در کنار یکدیگر فضای کار و اشتغال و توسعه و تولید را بالا ببرند، البته برای رشد تولید ما نیاز به اخلاق داریم و این جای تردید نیست.

روحانی بابیان اینکه برای توسعه نیاز به فرهنگ کار و وجدان کار داریم، گفت: اما در کنارش نیاز به فناوری نو داریم و نیاز به مدیریت کارآمد داریم، نیاز به سرمایه‌گذاری و حضور کارآفرینان در این کشور داریم.

وی ادامه داد: دولت در طول 20 ماه گذشته تلاش کرده تا قدرت مردم به آن صورت گذشته کاهش پیدا نکند و لذا مهار تورم در دستور کار دولت بوده است.

وی افزود: شما سال 92 و 93 را با سال‌های گذشته مقایسه کنید. در دولت یازدهم افزایش حقوق کارگران بر مقدار تورم متوسط سالانه برای اولین‌ بار پیشی گرفته است. اگر رشد تورم ما 15 درصد بوده، حقوق کارگران 17 درصد اضافه شده است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: من همین جا به وزیر محترم کار تاکید می‌کنم که برای بازنشستگان و کمک به بازنشستگان فکر جدی شود. آنها در تنگدستی هستند و برای حل معضلات کارگران قدم‌های جدی‌تری داریم.

روحانی خاطرنشان کرد: ما متشکریم از وزارت تعاون و کار و رفاه که توانست برنامه دولت را در سال 93 اجرایی و عملیاتی کند. برای اولین بار 8.5 میلیون نفر کسانی که دارای دفترچه بیمه درمانی نبودند امروز دارای دفترچه بیمه درمانی هستند، این قولی بود که در انتخابات به ملت ایران داده بودم که هیچ ایرانی نباشد مگر آنکه دفترچه بیمه درمانی داشته باشد و مسئله سلامت، بهداشت و درمان از مشکلاتش کاسته شود که به این 2 وعده در سال 93 عمل کردیم و ادامه خواهیم داد.

روحانی خاطرنشان کرد: همین جا اعلام می‌کنم که همه 8.5 میلیون نفری که بیمه شدند، بیمه درمانی مخصوص 93 نبوده و این بیمه سال به سال تمدید خواهد شد و نگران تمدید نباشند.

روحانی با بیان اینکه ما باید به سمت گسترش صدور دفترچه تامین اجتماعی برای زندگی مردم در دوران کهولت و بازنشستگی باشیم، خاطرنشان کرد: دولت برای بهداشت و درمان و برای آموزش و رفاه اجتماعی بودجه بسیار سنگینی را مصرف می‌کند و انشاءالله به حول و قوه الهی با فضای بهتری که امسال برای کار و فعالیت به وجود خواهد آمد در زمینه رفاه قدم‌های نو و جدی برخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر کارگرانی هستند که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند همین جا به وزیر محترم جناب دکتر ربیعی دستور می‌دهم که این مسئله را دنبال کند.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم عزیز، کارگران عزیز، عزیزان، مردان سخت‌کوش و زنان پرتلاش همه باید بدانید برای اینکه معضلات این کشور را حل کنیم باید فضایی را درست کنیم که در این کشور سرمایه و تکنولوژی و سرمایه داخلی و خارجی جذب شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند در ماجرای مذاکرات هسته‌ای دولت تنها دنبال این است که یک معضل به نام پرونده هسته‌ای را حل کند، پرونده هسته‌ای و حل آن اولین گام برای حل معضلات اساسی است.

وی  اظهار داشت: دشمن دو معضل را برای ملت ما به ناروا ایجاد کرده است. بدخواهان این ملت اول به ما تهمت زدند و گفتند ایران به دنبال سلاح مخرب اتمی است. دوم اینکه در کنار این تهمت ساز و کار غلطی را ایجاد کردند تا سیستم بانکی ما را فلج کنند، تا سرمایه‌ای وارد کشور نشود، تا خرید و یا صادرات و فروش با مشکل مواجه شود.

روحانی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته‌ای به دنبال دو مسئله هستیم، گفت: اول رفع اتهامات، ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم که بدخواهان ما به جهان دروغ گفتند. ایران به دنبال فناوری صلح‌آمیز بوده، نه به دنبال ساخت بمب مخرب ویرانگری که طبق فتوای مقام معظم رهبری آن بر ما حرام است و ممنوع است و ثانیا در این مذاکرات می‌خواهیم مشکلات و معضلاتی که بدخواهان پیش پای ملت ما به وجود آوردند، آن مشکلات را برداریم.

روحانی با بین اینکه با توافق نهایی که اگر طرف ما اراده جدی داشته باشد، در ماه‌های پیش‌رو امکان‌پذیر است و شرایط تولید در ایران به مراتب بهتر خواهد شد، اظهارداشت: دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند.

وی ادامه داد: ما به حول و قوه الهی با حمایت مقام معظم رهبری و با حمایت ملت ایران راه تعامل سازنده با جهان را ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور افزود: کسی در دنیا نمی‌تواند فشار بر ایران و تحریم بر ایران را در ماه‌های آینده و سال‌های آینده ادامه دهد.

روحانی با تاکید بر اینکه سازمان تحریم در حال فروریزی کامل است، گفت: 1+5 به خوبی بداند که دولت و ملت در کنار هم هستند و پشتیبان هم هستند، مخصوصا در سال همدلی و در سال همزبانی همه ما برای توسعه این کشور باید تلاش کنیم.

وی خطاب به کارگران گفت: بار شما سخت‌تر و سنگین‌تر است. مبادا به ذهن شما بیاید که دولت‌مردان کارگران، معضلات کارگران، فضای کار و معضلات فضای کار را فراموش کرده‌اند، هرگز و هرگز. ما به مشکلات شما آگاهیم و برای رفع مشکلات شما از خداوند مدد می‌طلبیم و می‌دانیم آن روزی در این کشور عزت اسلام است که همه کارآفرینان سرمایه و مدیریت و تلاش خود را برای اشتغال و تمام کارگران برای عظمت ایران و اسلام تلاش کنند. عظمت اسلام در سایه کار و تلاش همانند تلاش مولای متقیان علی(ع) است.

وی ادامه داد: باز هم امسال می‌خواهم تاکید کنم وزیر کار نباید بین زنان و مردان امتیاز باشد، فرصت‌های شغلی برابر را به وجود بیاورید، آنهایی که در محیط کار بسیار سخت و زیان آور و ضررآور کار می‌کنند و سختی و مرارت می‌بینند، همانطور که گفته شد تلاش کنید، دولت حمایت خواهد کرد از این مسیر و از این راه کارگران عزیز ما ستون اقتصادند کارگران عزیز ما ستون سیاست جامعه هستند،

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: کارگران عزیز ما پشتوانه بزرگ اسلام و جمهوری اسلامی و از دولتی هستند که خادم آنهاست، ما هم افتخار می‌کنیم که بتوانیم بیش از گذشته به ملت ایران و کارگران خدمت کنیم. همه شما در پناه علی متقیان شاد و پیروز و موفق باشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 47
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    چشم و دلمون روشن!!! مشکل یکی بود شد دوتا تو قضیه هسته ای که یه بزرگراه باز کردین جلو پای بدخواهان. ببینیم تو سازو کار خرید و صادرات و ... چه میکنین
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    به خدا من برام سواله که این دولت در مذاکرات اگر دستاوردهای احمدی نژاد نبود چی میخواستن باج بدن؟؟به چی افتخار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    طبق توافق انجام شده فقط تحریمهای مربوط به هسته ای لغو خواهد شد که فقط شامل 10 درصد تحریمهاست و تاثیری در بهبود اقتصاد ایران نخواهد داشت .
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    ایران رو بکنین یه ایالت آمریکا خیالتون راحت شه اینقدر هم با کلمات بازی نکنین
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آقای روحانی شما که در دولت اصلاحات مسئول مذاکره با غربیها بودید و دو سال کل تاسیسات هسته ای رو پلمپ کردید . از این اعتمادتون به غرب چی گیر کشور اومد؟ کاش زودتر این چهار سال تموم شه
  • علی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آقای روحانی باچه منطقی این طور بی پروا به ملت تهمت می زنید؟؟ این است همدلی؟؟ یک سال و نیم است که می گویید دیوار تحریم ها ترک برداشته اما هنوز تکلیف لغو تحریم ها نامعلوم است، به فرض اگر توافق هم بشود هیچ معزه ی اقتصادی نخواهد شد مگر در چند روز اول و بعداز آن هیجانات می خوابد و تازه باید برنامه بریزیم که چطور اقتصاد را با وضع جدید نتظیم کنیم ، هیچ کدام از مشکلات تولید و اشتغال حل نخواهد شد و بهشت موعودی در کار نیست ، به قول خودتان" این کشور باتلاش و کوشش آباد می شود" و توافق هسته ای تاثیر چشمگیری نخواهد داشت و شما می مانید باانتظارات 70 ملیون ایرانی
  • علی ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آقای روحانی باچه منطقی این طور بی پروا به ملت تهمت می زنید؟؟ این است همدلی؟؟ یک سال و نیم است که می گویید دیوار تحریم ها ترک برداشته اما هنوز تکلیف لغو تحریم ها نامعلوم است، به فرض اگر توافق هم بشود هیچ معزه ی اقتصادی نخواهد شد مگر در چند روز اول و بعداز آن هیجانات می خوابد و تازه باید برنامه بریزیم که چطور اقتصاد را با وضع جدید نتظیم کنیم ، هیچ کدام از مشکلات تولید و اشتغال حل نخواهد شد و بهشت موعودی در کار نیست ، به قول خودتان" این کشور باتلاش و کوشش آباد می شود" و توافق هسته ای تاثیر چشمگیری نخواهد داشت و شما می مانید باانتظارات 70 ملیون ایرانی
  • اصغر ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    خوب ما هم از اول می دانستیم درمذاکرات دنبال چیزهای دیگری هستید رهبرانقلاب در این خصوص چند تذکر دادولی شما گوش نمی کنید ودرنهایت چوبش راخواهیدخورد
  • ناشناس ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    هیلاری کلینتون : تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان است .
  • عسل جان ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    به نضر میرسد دلالان مذاکره بیشتر ناراحت از دست دادن شغل خود هستند
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    عجب! ما را بگو که خیال می کردیم قرار است مذاکرات فقط برای مساله هسته ای باشد! لابد خیلی موضوعات دیگر مثل مسائل موشکی و نظامی و گروههای مقاومت و.. جزو مذاکرات هستند!
  • علیرضا اهواز ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    فعلا که رهبری دایم دارن تذکر میدن و حمایت میکنن از آقایون ؛ این تذکر دادن و حمایت کردن تا آخرش ادامه داره و سیره رهبر معظم انقلابه ولی چیزی که ادامه نخواهد داشت راه کجیه که دولت دایم به زاویه اون داره اضافه میکنه ! هیچ بار کجی به منزل نرسیده و نخواهد رسید ، ان شاءالله که برگردن به راه و حرف رهبر معظم انقلاب رو گوش کنن
  • پیشگو ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    ادبیات رییس جمهور بسیارزننده و غیرقابل تحمل شده است . تحقیر منتقدان خلاف اخلاق اسلامی انسانی است . روزی را میبنم که اصلاح طلبان باباج خواهی زیرت بگیرند . مشرق لطفا منتشرکن همین چندروزپیش بود رهبری فرمودند دولت منتقدان را تحقیر نکند . دنیا را برای من بهشت کنند ننگ دارم باکفار ومشرکین هم کاسه شوم .
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    قرار بود این دولت، دولت اخلاق مداری باشد نه اینکه مردم را بی عقل یا بی‌سواد بخوانند، این اخلاق چه تناسبی با شعارهای انتخاباتی دارد؟
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    با تدبير و اميد كلا و اساسا عقب نشيني مي فرمايند روحاني متشكريم
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    متاسفانه آقای روحانی در برخی اظهار نظرها دقت نمی کند و برای دولت خود حاشیه های بی مورد درست می کند
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    سال 83 را بیاد بیاریم که همین آقای روحانی و تیمش کل هسته ای را تعطیل کردند و تمام تحریم ها و بدبختی ها به خاطر شکستن قفل تاسیسات بود
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    روحانی و تیمش عوض کار کردن و از آینده گفتن مرتب میگن دولت قبل کار نکرده .
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    انشاالله به زودی "حقوق دان بای بای"
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    روحانی و ظریف نظرشون اینه که ما باید دم کدخدا را ببینیم کدخدا هم که دوست نداره رعیت پیشرفت کنه
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آقای روحانی آقای ظریف ای حقوق دان ها پس چی شد این ترک خوردن دیوار تحریم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    یاد محور شرارت افتادم. اون سال ها خود روحانی مذاکره کننده بود
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    هیس انتقاد ممنوع حاج حسن ناراحت میشه بعدش هم یه چهار تا "بیسواد" و "برید جهنم" و ... بارتون می کنه جزغاله شین. نگین نگفتم
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    اعتبار پاسپورت ایرانی داره میترکونه
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    چرا رئیس جمهور دائم به منتقدینش حمله میکند ....این چه ادبیاتیست که ایشون دارند...دیپلماسی که غش و ضعف رفتن در برابر کشورهای پر مدعا نیست..
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    پس چی شد این وعده: "سانتریفوژها باید بچرخد چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد"
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    روحانی: هم سانتریفیوژها خواهد چرخید و هم اقتصاد بله اما از چرخش آنها چی بیرون میاد؟ از چرخش سانتریفیوژها فعلا همینی بیرون می آید که در توفق ژنو تعهد داده ایم ، یعنی یک چیزی تقریبا نزدیک صفر از چرخش اقتصاد هم فعلا همینی بیرون میاد که مردم در جیب خودشان لمس میکنند و احتیاج به توضیح هیچکسی ندارد.
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    دلم می سوزد وقتی تصویر شهدای مظلوم هسته ای را می بینم و آقای روحانی می گوید آرمان ما به سانتریفوژ وصل نیست
  • سپهوند ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    تمام تحریمها هم برچیده شود بحال زندگی مردم عادی هیچ تفاوتی ندارد ....مگر قبلا که تحریمهای فعلی نبود در نهایت رفاه کامل زندگی میکردیم ؟//
  • سعید ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    لطفا یکی بکه این تعبیر جناب ریسجمهور محترم که فرمودنددلالان تحریم. ...منظورشان داخلی است یا خارجی
  • محمدي ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    رهبري به كسي چك سفيد امضا نداده اند.
  • م ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    افغانستان و عراق هم اكنون يكي از ايالات آمزيكا هستن و ...
  • حسین از تهران ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    -مگه رهبری نفرمودند:مافقط بر سر مسله هسته مذاکره میکنیم. -دوساله دارید اینو میگید ولی هربار بعداز مذاکره تحریم های جدیدتری اعمال شده حتی بعد از بییانیه لوزان. -کجای اسلام اومده که زن و مرد باید فرصت شغلی برابر داشته باشند؟ -اولویت برای ایجاد شغل برای مردهاست. (من خودم اگه شاغل بودم میرفتم زن میگرفتم).
  • zahra ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعا حرف درستی زدی...درسته ما هم نمیگیم احمدی نژاد خوب بوده ولی حداقل تو این زمینه که شما دارید امتیازات اونو از دست میدین هی میگین افتخار آفرینی کردیم:|
  • zahra ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعا کاش زودتر تموم میشد.......من از همون روز اول ریاست جمهوری ایشون منتظر این روزم:(
  • zahra ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    شما که اینقدر دم از رهبری و حمایت ایشون میزنید پس چرا به حرفشون توجهی نمیکنید؟ چرا جزییات مذاکره رو یه مجلس نمیگید؟؟ دلمون خونه از کار ها و حرفای بی ربطتتون...
  • محسن ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    مشرق عزیز، تیترتون این شبهه رو ایجاد میکنه که آقای روحانی گفته در مذاکرات هسته ای در بارۀ مسایل غیر مرتبط با موضوع هسته ای هم مذاکره میشه، در حالی که در هیچ کجای سخنان ایشون چنین چیزی گفته نشده، حتی در همین متنِ خودتون. ایشون گفتن هدفمون اینه که با برطرف شدن معضلاتی که دشمن در موضوع هسته ای به ناروا برای کشور ایجاد کرده مثل فلج شدن سیستم بانکی و وارد نشدن سرمایه به کشور و ...، زمینه برای حل شدن مشکلات کشورفراهم بشه. انصافا آیا تیتر شما این مطلب رو میرسونه؟ اگه تیترتون شبهه ناک نبود بعضی از خوانندگان در نظرهاشون نتیجه نمی گرفتن که آقای روحانی با نظر رهبری زاویه پیدا کرده.
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    ببین عزیزم تو اگر دو ست داری سر خودت را لای برف بکنی بکن. اما رئیس‌جمهور تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند در ماجرای مذاکرات هسته‌ای دولت تنها دنبال این است که یک معضل به نام پرونده هسته‌ای را حل کند، پرونده هسته‌ای و حل آن اولین گام برای حل معضلات اساسی است. اما منظور رییس جمهور از رفع اتهامات چیست؟ آیا چز وقتی شاکی خودش قاضی هم بشود رفع اتهام ممکن است؟ آیا جز این است رفع اتهام به قیمت بازدید از سایتهای موشکی و رافع اتهام تروریسم با قطع کمک به حزب الله و گروههای مقاومت است؟ چرا خودمان را گول می زنیم؟ این آقایان معتدل از زمان مک فارلین تاکنون اعتقادی به این حرفها نداشته و ندارند.
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    از هسته ای که جز پوسته ای باقی نمانده،ما نخواهیم شما دلتان برای ما بسوزد کی را باید ببینیم؟
  • دادا ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    ملت چرا ترک به این بزرگی رو نمیبینید !!!!!! تازه صداش از خودشم بزرگتره !!!! بابا لوله اب منطقه بوده ترکیده بیخود فکر بد نکنید !!!!!
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    حتما مردم کوچه بازار هم کاسبکار تحریم هستن که نگران هستن و انتقاد میکنن اقای رییس جمهور من یه کارمند ساده ام نه شرکت دارم نه به جایی وصلم با حقوق بخور نمیر همیشه اصلاحطلبها و باند وابسته اقای سازندگی نسبت به منتقدان همچین لطفی دارن فکر کردید مردم هیچی حالیشون نیست
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    غیر قابل انتشار: ۲۵
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    همون طوری که اون 8 سال توام با نکبت و بدبختی تموم شد این هم تموم میشه نگران نباش ناشناس 11:09
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    یادمه یادش بخیر زمان احمدی نژاد چه پاسپورتی داشتیم !! چه اعتباری داشت!! جزایر کومور ، قناری، طوطی!! سومالی !!
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    تو خودشو ناراحت نکن!! کارهای بی ربط فقط مربوط به این دولت نیست!! 8 سال کارهای بی ربط تو این مملکت انجام شد دلتون خون نشد حالا این 2 سال دلتون مالامال درد شد!! واعجبا
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    این دیوار کلفت تر از این حرفاست که به زودی ترک برداره!! محمود انگار دیوار تحریم ها رو با بتون آرمه ساخته خوش انصاف!!!
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    محمود 8 سال به قول خودش کار کرد شدیم اینی که می بینی !! بهتره دولتها حداقل حفظ وضعیت موجود در دستور کارشون باشه ( کار کردن پیشکش شون) !!!
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    ناشناس 12:41 خوشم میاد مثل اینیشتین فقط کشف جدید میکنی!!
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    سوال من اینه که آقای روحانی گفتند در پناه علی متقیان پیروز باشید، علی متقیان کی هست؟ خونش کجاست؟ البته شاید منظورش امام متقیان علی (ع) بوده!!!
  • مهدي ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    اقاي محترم ! شان رياست جمهوري اسلامي ايران را حفظ كن. واقعا انسان متاسف مي شود كه حرف متقلبين سياسي از زبان رييس جمهور مملكت گفته مي شود.
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    خدا شکر مردم همه چیزی که در حال حاضر دار اتفاق می افتده را می فهمند اقای روحانی چرا یک فکر برای مردم عادی انجام نمی دهید چرا فقط شعار میده
  • مهدی ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    لول تحریما رو هم انداختی گردن محمود؟ بسه دیگه باو
  • مخالف عوام فريبي ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    راست مي گويد حداكثر آمال و آرزي ايشان و جناب دكتر ظريف دست داند به كري و خنديد با آنها بود كه به اين آروزي بزرگشان رسيدند ما ملت بيجاره ايم كه بايد قيمت خودرو در ايران 5 تا 6 برابر قيمت خودرو در افغانستان باشد آ هم قيمت پرايد بنجل
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    راست ميگه بابا جز طرحهاي كه مجددا توسط ايشان افتاح شدند نظير و راه آهن ايران تركمنستان و طر حهاي كه 95 درصدشون تمام شده بود و كه ايشان از سر خوش شانسي به آنها رسيد نظر فاز 12 گاز جنوبي و آزاد راه قم گرمسار و طر حها بسيار زيادي از قبيل مسكن مهر و چهار خط شدن تمام جاده هاي بين شهري و كوتاه شدن راه هاذ به واسط تونل هاي بساير زياد و پيش رفت هاي هسته اي و نانو فناوري و هوا فضا و موشكي و ماهواره اي و ...چيزي انجمام نداده بود
  • قاسم ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    چرا گفتی کارمندی؟این دولت جنبه انتقاد نداره از فردا میفتن دنبالت پیدات میکنن و اخراج!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس