کد خبر 409163
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر این‌که پیمانکاران ملزم به رفع نواقص احتمالی واحدهای مسکن ویژه هستند، گفت: از امروز با ارسال پیامک پرداخت قسط پنجم به متقاضیان گروه‌های ۵۰ نفری، ۶۴۰ واحد فاز ۲ را به آنها تحویل می‌دهیم.

 به گزارش مشرق، فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در طول تابستان امسال (تیر، مرداد، شهریور در هفته دولت) واحدهای باقیمانده 640 واحد را به ترتیب تحویل متقاضیان می‌دهیم و بابت این‌که مدت قرارداد از 15 ماه برای برخی متقاضیان بیشتر می‌شوداز پیمانکاران تاخیر در دیرکرد می‌گیرم و آنها را در اقساط مسکن ویژه لحاظ خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تا زمانیکه متقاضیان اقساط را واریز نکنند و مشخص نشود واحد برای چه کسی است، دستگاه‌های خدمات‌رسان انشعابات و کنتورها را نصب نمی‌کنند. البته تاکید می‌کنیم که کنتورهای برق واحدهای مسکن ویژه باید حتما نصب شود.

وی با تاکید بر این‌که خدمات واحدهای مسکن ویژه افتتاح شده در فاز یک (آذرماه 93) کامل است، افزود:  پیمانکاران ملزم به رفع نواقص احتمالی واحدهای مسکن ویژه هستند و این‌:ه گفته می‌شود این واحدها به دلیل نواقص تحویل متقاضیان نشده بی انصافی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که برخی متقاضیان قسط چهارم مسکن ویژه را پرداخت نکرده‌اند، گفت: این مسئله باعث می‌شود هم در اولویت آخر بیفتند و هم ممنکن است که این متقاضیان با افراد جدید جایگزین شوند.

واحدی با بیان این‌که برخی متقاضیان اقساط خود را به موقع پرداخت نمی‌کنند،‌افزود: اگر کسی قسط پرداخت نکند فازهای بعدی این طرح دچار مشکل می شود، چون بر اساس پول مردم بقیه واحدها را می‌سازیم و تاخیر در ساخت به دلیل عدم واریزی آورده توسط متقاضیان است.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر حدود 2500 نفر در کارگاه‌های مسکن ویژه فعالیت می‌کنند و تمام مصالح ساختمانی پای کار آمده و فقط باید هزینه‌های اجرایی و دستمزدها را پرداخت کنیم تا پیمانکاران با سرعت کار را انجام دهند.

وی با اشاره به افتتاح 640 واحد مسکن ویژه (فاز 2 افتتاح) در اسفند گذشته بیان کرد: از امروز (شنبه) با ارسال پیامک به متقاضیان این طرح در قالب گروه‌های 50 نفره از آنها می‌خواهیم قسط پنجم خود را واریز کنند و پس از آن واحد را تحویل بگیرند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نيازعلي عموزاده از تهران ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    من عضو هسا يك هستم فاز 6بلوك 251تمام اورده هارا پرداخت كرديم باز خانه تحويلمان ندادن گناه ماچي چقدر صبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس