کد خبر 409007
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

تهیه‌کننده «آوازهای سرزمین من» با ابراز ناراحتی از اینکه این فیلم در بخش بین‌الملل جشنواره فجر حضور ندارد، اعلام کرد فیلم را تابستان اکران می‌کند.

به گزارش مشرق، امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی در ۱۵ جشنواره مختلف بین‌المللی پذیرفته شده است، توضیح داد: «آوازهای سرزمین من» را در جشنواره فیلم مسکو نمایش دادم و مورد توجه و استقبال بسیاری از حاضران قرار گرفت. حتی چندی پیش این فیلم را در جلسه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان دادم و او هم از فیلم بسیار خوشش آمد و پرسید چرا در بخش ملی جشنواره حضور نداشت که به او پاسخ دادم کپی فیلم آماده نبود اما حالا که فیلم کاملا آماده شده است چرا در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر حضور ندارد؟

شریفی در پایان با اشاره به اکران عمومی «آوازهای سرزمین من» توضیح داد: در نظر داریم فیلم را تابستان امسال در سینماهای کشور اکران کنیم، البته در کنار آن برنامه اکران جهانی آن را نیز مورد توجه قرار داده و بزودی فروش فیلم به کشورهای مختلف را آغاز می‌کنیم.

فیلم «آوازهای سرزمین من» داستان جوان مسلمانی به نام ناصر است که دل در گرو عشق دختری مسیحی به نام سارا دارد اما آوار مشکلات، مسیر این پیوند را دشوار کرده است. این فیلم درباره اقدامات گروه‌های تکفیری و تروریستی از جمله داعش است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس