کد خبر 408951
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴

یکی از اعضای سعودی گروه تکفیری جبهة النصرة در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، یکی از عناصر عربستانی گروه تروریستی جبهة النصرة به نام «ابو عزام الجزراوی» در درگیری با ارتش سوریه در منطقه «المسطومه» در حومه شهر «ادلب» به هلاکت رسید.

این تروریست سعودی قصد داشت که با گروهی دیگر از اعضای گروه تکفیری جبهة النصرة پادگان «المسطومه» ارتش سوریه را به اشغال خود دربیاورند که با مقاومت نیروهای نظامی سوریه، جبهة النصرة در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و شکست خورد.


گروه‌های تروریستی در استان ادلب سوریه در روزهای اخیر و پس از اشغال شهر ادلب، عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند تا تمام مناطق این استان را به اشغال خود دربیاورند. آن‌ها برای رسیدن به این هدف حمله‌ای را با ۱۲ هزار جنگجو به مناطق تحت سیطره ارتش سوریه شروع کردند که با مقاومت نیروهای ارتش، تکفیری‌ها در پیشروی ناکام ماندند و تعداد زیادی از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

عربستان به عنوان یکی از مهم‌ترین کشورهای صادر کننده تروریست به جهان به شمار می‌رود. سالانه از این کشور هزاران تروریست به مناطق مختلف جهان از جمله عراق و سوریه می‌روند و پس از جنگیدن در صفوف گروه‌های تروریستی همچون داعش و جبهة النصرة به هلاکت می‌رسند.


منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسن فاضل نجف آبادی ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    کاشکی دیگه این آل سقوط نابود میشد
  • یکی ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    خدالعنت کنه هرچی وهابیه و اون ابله هایی که تو سوریه علیه نظام مشروع این کشور نامردی میکنن.
  • محسن ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    تنها جهنم و عذاب الیم خدای قادر متعال برای شما عناصر پلید وهابی و اربابانتان اعم از سران رژیم جعلی اسرائیل تا سران فاسد، غاصب و کودک کش آل سعود کفایت می کند. با انگشت اشاره خود بدوید بسوی اجتماع کفار و مشرکینی که در صدر اسلام توسط لشکریان پیامبراعظم(ص) به جهنم واصل شده اند. جهنمی ها منتظر شما ملعون ها هستند و جنگ بعدی شما(پس از این دنیا در جهنم با یکدیگر است که تمام شما ابوبکرالبغدادی را در جهنم و در مقابل او که خود بشدت گرفتار عذاب الهی است لعنت می کنید که باعث بدبختی شما او بوده ولی هیهات که فایده ای داشته باشد! مگر می شود نتیجه جنایاتی را که گروهک تروریستی داعش و النصره مرتکب شدند در دنیا پاسخ داد؟ قطعا عذاب ابدی خداوند متعال بیش از آن چیزی است که در ذهن و فکر بشر بگنجد. خداوند تمامی ظالمان روزگار را در دنیا رسوا و خوار و در آخرت به سخترین عذاب ها گرفتار سازد.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    به درک واصل شد
  • تراب ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    نه نه اش هم بميره كه به اين كره خر شير داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس