کد خبر 408920
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: در هفته های پایانی با تیم‌های انتهای جدول بازی مستقیم داریم و ما سقوط نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: به مجموعه سپاهان تبریک می‌گویم. باد در کار تاکتیکی دو تیم مشکل ایجاد کرد.  هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند که فرصت‌های سپاهان بیشتر بود. داوری این مسابقه عالی بود. جا دارد از داور و کمیته داواران تشکر کنم. در این بازی برخلاف سپاهان دو فاکتور را نداشتیم. ما پاسور و گلزن نداشتیم اما سپاهان داشت و توانست تیم ما را ببرد. بچه‌های ما در بخشی از زمان مسابقه بازی را از دست دادند و همین مسئله دلیل باخت تیم ما شد.

وی در مورد اینکه آیا تیمش سقوط می‌کند و اینکه آیا سپاهان می‌تواند قهرمان شود، افزود: با حریفانمان بازی مستقیم داریم، با پیکان و گسترش فولاد و سایپا بازی داریم. شانس مان برای بقا در لیگ برتر زیاد است. نمی‌دانم سپاهان با کدام تیم‌ها در هفته‌های پایانی بازی دارند. امیدوارم سپاهان بتواند قهرمان شود یا اینکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

سرمربی سپاهان در مورد اشتباهات زیادی که مدافعان این تیم انجام دادند، خاطرنشان کرد: این مسئله به کار تاکتیکی من بر می‌گردد و به بازیکنان که باز نمی‌گردد. در اجرای کار تاکتیکی یک مقدار مشکل بودیم. نمی‌توانم بگویم استرس شاید این مسئله به خاطر نبود پاسور است. محرم نویدکیا اسطوره پاس ایران است که با همه جای پای خود پاس می‌دهد حضور خلعتبری و شریفی هم مهم بود. در این شرایط مقابله با سپاهان سخت است.

وی در مورد اینکه در ابتدای بازی توسط مسئولان سپاهان از او تقدیر شد، اظهار داشت: از مسئولان استان و باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم. خوشحالم که برای سپاهان قدمی برداشتم و تا روزی که زنده هستم این مسئله را به یاد  دارم. چه زمانی که در ذوب آهن وبودم و چه زمانی که در سپاهان خبرنگاران خیلی به ما کمک کردند و امیدوارم ذوب آهن و سپاهان بتوانند در آینده هم موفق باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس