کد خبر 408912
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

علوی گفت: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در همایش "مبارزه سیستمی با مفاسد اقتصادی" که با حضور مسوولان حراست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه برگزار شد گفت: امنیت مورد نظر اسلام ایجاد آرامش در جامعه است.

او افزود: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.

او تصریح کرد: امنیتی مورد تایید اسلام و مقبول نظام است که در آن همه احساس آرامش کنند.

وی با ذکر آیات و روایات در اسلام و اهمیت جایگاه امنیت در اسلام تاکید کرد: رابطه باید بر اساس مهر و محبت باشد و مبنای کار کارکنان حراست نیز شرع مقدس، اخلاق و ادب است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید آرامش در جامعه افزایش یافته که این یک دستاورد هم است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    متاسفانه وزارت اطلاعات در گشت و گذار خبرنگار آمریکایی که به ایران وارد شد و جز سازمان سیا هم بود خیلی ضعیف عمل کرده است ... ما بیشتر از اینا از سربازان گمنام انتظار داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس