نفت تیمی که تا همین چند روز قبل مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر ایران به حساب می آمد امروز باید از پس تیمی بر بیایید که انگیزه هایش برای به آتش کشیدن اندوخته های علیرضا منصوریان و یارانش زیاد است.

نصف باروت پاختاکور در تفنگ مهاجم 21 سالهگروه ورزشی مشرق - ساعت 19 امروز نفت صدرنشین گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای از دست ندادن جایگاهش چاره ای ندارد جز اینکه از میهمانش پاختاکور ازبکستان هر 3 امتیاز تقابل دو تیم را طلب کند. نفت 7 امتیازی خوب می داند که پیروزی محتمل العین 6 امتیازی برابر الشباب 2 امتیازی می تواند دردسرساز شود.
از سوی دیگر میهمان نفتی ها شرایط نسبتا خوبی را در لیگ کشورش پشت سر گذاشته و می‌داند برای رسیدن به دور بعدی مسابقات چاره ای ندارد جز اینکه از میزبانش یک مغلوب بسازد.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

پاختاکور 10 امتیازی

میهمان نفت در دیدار رفت به لطف اشتباه ویرانگر گلر تیم علی منصور 3 امتیاز شیرین گرفت و بدش نمی آید بعد از نمایشی که در لیگ کشورش داشته حالا در تهران از تیم کم تماشاگر ایرانی 3 امتیاز دیگر بگیرد.

تیم ساموئل بابایان برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل خود در لیگ برتر ازبکستان 4 بازی انجام داده تا 10 امتیاز کسب کند. حریف امروز نفت البته بازی هفته دوم خود برابر تیم پایین جدولی کوکاند1912 را انجام نداده و به همین دلیل با بازی کمتر نسبت به رقبا فعلا روی پله چهارم فوتبال ازبک ها قرار دارد.

این تیم پس از اینکه در ایستگاه 4 لیگ قهرمانان آسیا با العین در امارات 1-1 مساوی کرد در دو دیدار پی در پی قیزیل قوم و شورتان را 0-2 و 1-2 شکست داد تا نشان دهد قصد دادن جام قهرمانی به رقبا را ندارد.

هافبکی که به استقلال مظلومی گل زده

به گزارش مشرق، قهرمان فصل قبل ازبکستان در بازی امشب روی دو  بازیکن بیشتر از سایرین حساب می کند.

یکی از مردان تاثیرگذار در میانه میدان پاختاکور استانیسلاو آندری اف است؛ هافبکی 26 ساله که در هر 4 دیدار این فصل لیگ برای تیمش به میدان آمده است. آندری 2 گل هم به ثمر رسانده در شرایطی که پاختاکور طی 4 بازی فصل 8 گل وارد دروازه رقبا کرده است.

در مورد استانیسلاو ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که این هافبک سابقه گلزنی برابراستقلال را هم دارد. آندری اف سه شنبه 30 فروردین ماه سال 90 دروازه محمد محمدی و استقلالی را باز کرد که تحت نظر پرویز مظلومی پای به لیگ قهرمانان گذاشته بود. در آن دیدار اگر چه برهانی با گل دقیقه 49 خود ضربه دقیقه 29 استانیسلاو را برای دقایقی بی اثر کرد اما در نهایت پاختاکور 1-2 نتیجه بازی تاشکند را به سود خود تغییر داد.

ایگور 21 ساله نصف قدرت خط آتش ازبک ها

حریف امشب تیم علیرضا منصوریان در خط آتش خود از بازیکنی سود می برد که در فصل جاری فوتبال این کشور نصف گلهای پاختاکور را به ثمر رسانده است.

ایگور سرگئی اف 21 ساله طی 360 دقیقه تلاش 4 گل به ثمر رسانده تا تمام گلهایی که پاختاکور به ثمر رسانده (8)تحت تاثیر نام او قرار بگیرد.

نصف باروت پاختاکور در تفنگ مهاجم 21 ساله
این مهاجم کم سن و سال در لیگ قهرمانان هم به نفت، العین و الشباب گل زد تا نشان دهد در بازیهای بین المللی هم مهره ای قابل اتکا خواهد بود.

در دیدار رفت پاختاکور و نفت بازی با تساوی 1-1 در جریان بود که گل دقیقه 85 ایگور آب سردی شد بر پیکر نفت علی منصور علیرضا بیرانوند که روز یپر اشتباه را درون دروازه سپری کرد.

به گزارش مشرق، دیدار نفت و پاختاکور که ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود رایگان است و از شبکه 3 نیز پخش خواهد شد. در دیگر دیدار امشب پرسپولیس میهمان لخویاست. (اطلاعاتی خواندنی از حریف امشب پرسپولیس را در اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس