کد خبر 408252
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هیچگونه افزایش قیمت در خصوص قبور بهشت زهرا (س) صحت ندارد.

به گزارش مشرق،مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اخباری مبنی بر افزایش قیمت قبرهای بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خصوص فروش قبرهای بهشت زهرا (س) نداریم.

وی ادامه داد: فروش قبرهای بهشت زهرا (س) طبق مصوبه قبلی شورای اسلامی شهر تهران انجام می‌شود و همچنین هرگونه افزایش در این خصوص باید منجر به دستورالعمل های شورای اسلامی پایتخت باشد.

عبدالهی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و پانصد هزار متوفی در  بهشت زهرا (س) دفن شده اند، تصریح کرد: بهشت زهرا (س) قدمتی 40 تا 50 ساله دارد و یکی از بزرگترین قبرستان‌های جهان اسلام است که روزانه 170 نفر مسافر را در خود جای می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: واگذاری قبرها برای خانواده‌ها رایگان است و آنها تنها حدود 200 هزار تومان بابت کارهای خدماتی اعم از انتقال متوفی از منازل یا بیمارستان‌ها، تغسیل، تکفین، تدفین هزینه پرداخت می‌کنند که البته برای خانواده‌های نیازمند و مستحق این رقم کاهش خواهد یافت و یا به صورت رایگان خواهد بود.

وی  تاکید کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در فاز یک و از قطعه یک تا 100 ماکسیمم مبلغ 15 تا 20 میلیون تومان و در فاز دو از قطعه 200 تا 258 ماکسیمم مبلغ بین 8 میلیون است که این روند تا نرخ نامه جدید از سوی شورای اسلامی ادامه پیدا می‌کند.

عبدالهی در پایان افزود: شهرداری تهران در راستای خدمات رسانی به شهروندان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس