کد خبر 407868
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: اولویت پاویچویچ در تیم‌هایش، نظم و انضباط بوده و معتقد است که با رعایت این اصل می‌توان نتیجه گرفت.

به گزارش مشرق، مهران شاهین‌طبع در مورد پیروزی آسان تیمش در هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال مقابل ثامن مشهد اظهار داشت: بازی خوبی مقابل ثامن داشتیم. شروع بدی در نیمه نخست داشتیم و نتوانستیم خوب دفاع کنیم اما بازیکنان در نیمه دوم آنچه در تمرین‌ها انجام داده بودند، ارائه کردند و فاصله امتیازات ما با حریف زیاد شد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد ادامه داد:  بازیکنان ما در زمین واقعاً زحمت می‌کشند ولی با این حال لیگ ملی را با شرایط بدی از دست دادیم. امیدوارم در لیگ حرفه‌ای دچار بدشانسی نشویم.

شاهین‌طبع در مورد بازیکنان خارجی تیمش گفت: باشگاه ما هم مثل همه باشگاه‌ها با محدودیت منابع مالی روبرو است و همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان سطح بالای خارجی را جذب نکنیم. بازیکنان خارجی این فصل ما نیز معمولی هستند و به تیم کمک می‌کنند.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد استخدام «لوکا پاویچویچ» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران گفت: او بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال صربستان بوده و سابقه حضور در بلژیک، یونان، آلمان و فرانسه را دارد. اخیراً هم سرمربی تیم ملی مونته نگرو بوده است. او یک مربی بسیار جدی است که بسکتبال را خوب می‌فهمد. اولویت او در تیم‌هایش، نظم و انضباط است و معتقد است که با رعایت این اصل می‌توان نتیجه گرفت.

شاهین طبع در مورد ادامه فعالیتش در کنار تیم ملی گفت: من تابع فدراسیون هستم و باید ببینم نظر آقایان در مورد ادامه کار من در کنار تیم ملی چیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس