کد خبر 407719
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱

تیم فوتبال نفت ایران روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نفت تهران با نتایج درخشانی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفته صدرنشین گروه B است. نفت روز چهارشنبه میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است و در صورت پیروزی در این مسابقه صعودش را قطعی خواهد کرد. البته نفتی‌ها به دلیل فشردگی مسابقات‌شان دو شکست متوالی در لیگ برتر داشتند و صدر جدول لیگ ایران را از دست دادند.

شکست سنگین مقابل ذوب آهن شرایط تیم منصوریان را سخت کرده با این حال حضور در آسیا انگیزه‌ای دو چندان به بازیکنان نفت می‌دهد تا آنها برای موفقیت‌شان بیش از گذشته تلاش کنند.نفت در لیگ قهرمانان یک پیروزی درخشان با سه گل مقابل الشباب عربستان به دست آورد و صدرنشین گروه شد تا قدرت فوتبال ایران را به رخ عربستان و کل آسیا کشید.

نفت در دیدار رفت مقابل پاختاکور غافلگیر شد و بازی برده را دو بر یک به حریف واگذار کردو شاگردان منصوریان می‌خواهند در این بازی انتقام آن شکست را هم بگیرند.

پاختاکور تنها بردش را مقابل نفت به دست آورده با این حال نفت قطعا پاختاکور را دستکم نخواهد گرفت زیرا پاختاکور اگر بتواند در تهران هم نفت را شکست بدهد ممکن است صدرنشین گروه شود.

مساوی در این مسابقه هم برای نفت نتیجه بدی نیست ولی اگر نفتی‌ها می‌خواهند خیال‌شان را بابت صعود قبل از آخرین مسابقه راحت کنند باید در این بازی پیروز شوند. در این گروه هر چهار تیم شانس صعود دارند و مساوی نفت ممکن است شرایط را تغییر بدهد.

برنامه و جدول گروه B

چهارشنبه 2 اردیبهشت

19:00-نفت تهران-پاختاکور

22:10-الشباب-العین امارات

1- نفت ایران 7 امتیاز

2- العین امارات 6 امتیاز

3- پاختاکور ازبکستان 5 امتیاز

4- الشباب عربستان 2 امتیاز
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس