کد خبر 407498
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که وضعیت خوبی در این تیم ندارد، گفت: به تصمیمات تونی اولیویرا احترام می‌گذارم، ولی اگر او در تیم ما بماند فصل آینده دیگر در تراکتورسازی بازی نخواهم کرد.

به گزارش مشرق، محسن دلیر درمورد نیمکت‌نشینی‌اش در تراکتورسازی گفت: هر بازیکنی که روی نیمکت باشد مطمئنا ناراحت می‌شود. من برای خوش‌گذرانی به تراکتورسازی نیامدم و همه می‌دانند عاشقانه این تیم را دوست دارم. در آخرین بازی هم حدود هشت دقیقه بازی کردم و در همان لحظات کوتاه می‌خواستم خودم را ثابت کنم.

او ادامه داد: فوتبال سلیقه‌ای است. نمی‌خواهم بگویم تونی مرا قبول ندارد، به هر حال او با یک مهاجم بازی می‌کند و ادینیو را در ترکیب ثابت قرار می‌دهد که انصافا این بازیکن هم عملکرد خوبی داشته است. خدا را شکر توانستم در آخرین بازی، تراکتورسازی را به بازی برگردانم و همین که باعث خوشحالی هواداران و مردم تبریز شدم خوشحالم. اگر تراکتورسازی این بازی را می‌باخت وضعیت بدتر می‌شد.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت ماندن اولیویرا در تبریز، قراردادت را تمدید می‌کنی، گفت: زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کردم گفتم که عاشق این تیم هستم و حتی این تیم را به استقلال و پرسپولیس هم ترجیح می‌دهم. هواداران تراکتورسازی می‌دانند چگونه آنها را دوست دارم و چه عشقی به تبریز دارم. با تمام احترامی که برای آنها قائل هستم، اگر تونی فصل آینده هم در تراکتورسازی بماند، من دیگر نمی‌توانم در این تیم بمانم و قطعا جدا خواهم شد.

دلیر تأکید کرد: تونی یک مربی بزرگ است و حداقل در چند هفته گذشته می‌توانست نیم ساعت از من بازی بگیرد. همه دیدند که در نیم فصل اول چه عملکردی داشتم و حتی جزو پدیده‌های لیگ بودم. توقع زیادی نداشتم، اما به هر حال باز هم به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذارم. من هم حق دارم به فکر آینده‌ام باشم و جایی بروم که بازی کنم. اگر اولیویرا بماند، در پایان فصل از تراکتورسازی جدا میشوم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    خوش گلدین
  • فرزاد ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    راه باز جاده دراز
  • آرش از تبریز ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام هر بازیکنی در سطح پایین به تراکتور اومده تماشاچی ها و طرفداران از بعد روانی تو روحیه بازیکن کار میکنن و بازیکن بازیش بهتر میشه و جایگاه خوبی پیدا میکنه. دلیر بازیکن نبود مدیون تراکتور هستش میتونه بره. بازیکنی مثل علیزاده در پرسپولیس 2 فصل و استقلال 1 فصل سر جمع 5 گل نتونست بزنه ولی اومد به تراکتور در یک فصل 11 گل زد. انصاری فر در پرسپولیس نابود شد اومد تراکتور به تیم ملی دعوت شد. پولادی ، کریمی ، دهنوی،دقیقی، و.... بازیکن دیگر تو تراکتور خوب کار میکنن وقتی میرن بازیشون تموم میشه. کرار و... آقای دلیر شما هم برین مطمئن باشین فوتبالتون تموم میشه. موفق باشین. ادمین بچاپ لطفأ
  • مهدی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    بهتر از تراکتور کجا میتونی بری بازی کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس