یکی از مراجع تقلید با ابراز تأسف از جنایات آل سعود، گفت: مجامع بین المللی چنان سکوت کرده‌اند که گویی مرده‌اند اما چنانچه در گوشه ای از دنیا کلمه‌ای درباره اسرائیل گفته شود،غوغا به راه می اندازند.

به گزارش مشرق، یکی از مراجع تقلید با ابراز تأسف از جنایات آل سعود، گفت: مجامع بین المللی چنان سکوت کرده‌اند که گویی مرده‌اند اما چنانچه در گوشه ای از دنیا کلمه‌ای درباره اسرائیل گفته شود،غوغا به راه می اندازند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح دوشنبه در آغاز درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد به تشریح علل جنایات دشمنان اسلام علیه مردم مظلوم یمن پرداخت.

وی با اشاره به تجمع امروز طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه که به مناسبت محکومیت جنایات آل سعود در یمن برگزار می‌شود گفت: حقیقت این است که جریاناتی که در یمن می‌گذرد، هیچ نامی جز جنون و قدرت بر آن نمی‌توان گذاشت.

استاد برجسته حوزه افزود: برخی سران عرب به نام کشور‌های اسلامی دست به دست هم داده‌اند تا یک کشور اسلامی را ویران کنند و آمریکا و اسرائیل هم از آنان حمایت می‌کنند و همانطور که روز گذشته در اخبار آمد، بیش از یکصد بار بمب افکن‌های سعودی نقاط مختلف یمن را بمباران کردند.

انسان وحشت می‌کند در چه زمانی زندگی می‌کند

آیت الله مکارم شیرازی با ابراز تأسف از جنایات اتفاق افتاده در یمن تأکید کرد: واقعا انسان وحشت می‌کند که در چه زمانی زندگی می‌کند و اگر ذره‌ای از اسلام، غیرت عربی و وجدان بشری در وجود آل سعود بود این جنایات را که فایده‌اش به نفع اسرائیل و آمریکاست مرتکب نمی‌شدند.

مجامع بین المللی مرده‌اند

این مرجع تقلید با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات آل سعود در یمن گفت: مجامع بین المللی چنان سکوت کرده‌اند که گویی مرده‌اند و چنانچه اگرکسی در گوشه از دنیا کلمه‌ای درباره اسرائیل بگوید چه غوغایی به راه می‌اندازند؛ از این مراکز بین المللی باید قطع امید کرد آن‌ها حافظان زر و زور هستند و دلار‌های نفتی در بین این‌ها تقسیم می‌شود.

وی افزود: از دبیر کل سازمان ملل تا نویسنده جراید و رسانه‌ها و دولت‌های مختلف حق سکوت می‌گیرند و چنین جنایات بی‌سابقه‌ای را انجام می‌دهند.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: چند کشور محدود که از اسلام، بشریت و یا عربیت سهمی دارند اعتراض می‌کنند و بقیه خاموش هستند، ولی دست انتقام پروردگار بیرون خواهد آمد و این جانیان را به خاک مذلت خواهند کشاند.

در پایان این جلسه طلاب و روحانیون با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود این جنایات را محکوم کردند.


منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس