کد خبر 407406
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

سرمربی تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در پیروزی صبح امروز (دوشنبه) تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ NBA لبران جیمز را به یک دکتر برای تیمش تشبیه کرد.

به گزارش مشرق، در دومین روز از مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های ممفیس گرزیلیز، آتلانتا هاوکس، کلیولند کاوالیرز و لس‌آنجلس کلیپرز حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای صبح امروز، کلیولند با درخشش سه بازیکن بزرگ خود، کایری اروینگ، کوین لاو و لبران جیمز موفق به شکست میهمانش بوستون در سالن کوئیکن لونز شد.

اروینگ که در این بازی 30 امتیاز کسب کرد، پس از پیروزی خانگی تیمش گفت: ما مثلت قدرت تیم هستیم. ما بازیکنان بزرگی در تیم داریم و همه چیز بر وفق مراد ماست.

این نخستین بازی خانگی کلیولند در مرحله پلی‌آف NBA بعد از سال 2010 بود. کلیولند در فصل 2010 در بازی پنجم مغلوب بوستون شد و تماشاگران، لبران جیمز، فوق ستاره تیم‌شان را هو کردند. او دو ماه بعد به میامی هیت رفت و در مدت چهار سال حضورش در این تیم به دو عنوان قهرمانی و چهار حضور متوالی در فینال رسید. جیمز امیدوار است در بازگشتش به کلیولند، طلسم 51 ساله قهرمان نشدن این تیم در NBA را بشکند.

دیوید بلَت، سرمربی کلیولند در مورد تأثیر جیمز در این تیم گفت: لبران مثل یک پزشک تلفنی برای ماست. او همیشه آماده است به زمین بیاید و هر کاری لازم است برای تیم انجام دهد. شوت‌ها و دفاع‌های بی‌شمار او برای ما غنیمت است.

تعداد پاس‌های گل لبران جیمز در مرحله پلی‌آف با انجام این بازی مقابل بوستون به 1026 رسید و از رکورد مایکل جردن که 1022 پاس گل داده بود، گذشت.

در آخرین بازی صبح امروز، سان آنتونیو، مدافع عنوان قهرمانی در سالن استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس مغلوب کلیپرز شد.

نتایج دیدارهای صبح امروز NBA به شرح زیر است:

سان آنتونیو 92 - کلیپرز 107

پورتلند 86 - ممفیس 100

بروکلین 92 - آتلانتا 99

بوستون 100 - کلیولند 113

برنامه دیدارهای صبح فردا (دوشنبه) به شرح زیر است:

میلواکی - شیکاگو

نیواورلینز - گلدن استیت
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس