رئیس برکنار شده فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: از وزارت تماس گرفتند و خواستار استعفایم به خاطر پست دادن به رویانیان شدند اما گفتم اهل استعفا نیستم و باید مرا برکنار کنید.

به گزارش مشرق،‌ حمیدرضا مهرعلی که از سمت ریاست فدراسیون اتومبیلر‌انی و موتورسواری برکنار شده است، در گفت و گویی رادیویی اظهار داشت: پس از اینکه رویانیان را به عنوان مشاور خودم انتخاب کردم از وزارت با من تماس گرفتند و به این موضوع انتقاد کردند و حتی از من درخواست شد به خاطر اختلاف رویانیان با وزیر ورزش، او را از این سمت برکنار کنم.

وی ادامه داد: با این حال من حاضر به این کار نشدم و روز گذشته سجادی در تماسی از من خواست تا از سمت خود استعفا دهم که من اعلام کردم من استعفا بده نیستم و باید من را برکنار کنید.

مهرعلی یادآور شد:‌ این رفتارها در حالی صورت می‌گیرد که گودرزی سال گذشته از عملکرد من تقدیر کرده بود و ما یکی از فدراسیون‌هایی بودیم که طبق برنامه پیش می‌رفتیم و هیچ مشکل خاصی هم نداشتیم اما در هر صورت این اقدام انجام شد.

وی تأکید کرد: امیدوارم تنگ‌نظری‌ها و لجبازی‌های کودکانه و بی‌تدبیری‌ها از ورزش مملکت رخت بربندد و امیدوارم دخالت‌ها کم شود. آنچه در توان من بود انجام دادم اما با این کارها استقلال مجامع زیر سوال می‌رود. هر چند که صلاح مملکت خویش را خسروان دانند.

رئیس سابق فدراسیون اتومبیلر‌انی و موتورسواری در پاسخ به این سوال که مگر به جز مجمع که فرد دیگری می‌تواند او را از سمتش برکنار کند، گفت: گویا به جز فدراسیون فوتبال،‌ در سایر فدراسیون‌ها وزیر این اختیار را دارد.

وی در مورد اینکه آیا وزیر ورزش جواب تلفن او را هم مانند کفاشیان نمی‌دهد، گفت: روز گذشته شخصا آقای سجادی با من تماس گرفت و حتی ساعت 14 و 15 دقیقه نیز در مورد برنامه‌های فدراسیون با گودرزی جلسه‌ای داشتیم که کنسل شد.

مهرعلی با بیان اینکه دیگر در این سمت نخواهم ماند، اعلام کرد: هیچ موقع به دنبال پست‌ها نبودم و فقط باید بگویم که این سمت‌ها نیستند که به انسان شخصیت می‌دهند بلکه انسان‌ها هستند که به صندلی‌ها و پست‌ها شخصیت می‌دهند.


حمیدرضا مهرعلی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در گفت‌وگوی دیگری درباره برکناری از ریاست این فدراسیون اظهار داشت: عقل تمام مجامع دکتر گودرزی است و ایشان مرا برکنار کردند.

وی گفت: وزیر به من گفت چرا رویانیان را در این سمت انتخاب کردی و به عنوان مشاور خود قرار دادی! وزیر گفت که رویانیان احمدی‌نژادی است و نباید در این فدراسیون کار می‌کرد.

رئیس برکنار شده گفت: باید بگویم مگر خود آقای گودرزی در زمان احمدی‌نژاد 20 سال رئیس دانشکده نبود! پس چطور به من می‌گوید یک فردی که دلسوز کشور بوده، ایثارگر بوده و سردار مملکت است او را از فرصت خدمتگزاری به کشور بازدارم.

مهرعلی ادامه داد: من رویانیان را در حوزه حمل و نقل به عنوان مشاور عالی برگزیدم نه در حوزه تخصصی ورزش. ایشان مدت‌ها در راهنمایی، رانندگی و ناجا خدمات گسترده‌ای داشته است و از تجربیات بالایی بهره برده‌اند. من باید بگویم متاسفم به خاطر ورزشی که با بی‌تدبیری در دولت تدبیر و امید مواجه شده است.

وی در رابطه با اینکه برنامه‌های فدراسیون در رالی بین‌المللی خاورمیانه چه خواهد شد عنوان کرد: دیگر کاری نمی‌توان کرد. آقایان بروند رالی خاورمیانه را برگزار کنند. من در دوران حضورم 10 برابر بودجه‌ای که وزارت ورزش به ما اختصاص داده بود هزینه کردم و درآمدزایی داشتم و حتی در اردیبهشت ماه سال 93 در حسابرسی مالی نیز فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی مقام اول را به دست آورد.

مهرعلی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر می‌تواند ایشان را به این صورت برکنار کند گفت: وقتی این اتفاق افتاده حتما چنین اجازه‌ای دارند. البته من هم در مجامع جهانی اعلام خواهم کرد که مرا یک دفعه برکنار کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    آخ گودرزی و خادم چه از مدیریت می فهمند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس