کد خبر 406826
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال یکی 2 روز پیش از اتمام رقابت‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده در خصوص برگزاری هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول که در 2 روز متفاوت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ما به علت اینکه بتوانیم کنترل و نظارت دقیقی به تمامی بازی‌ها داشته باشیم رقابت‌های گروه نخست را در یک روز و گروه دوم را در روز دیگر برگزار خواهیم کرد.هفته بیست‌ویکم و بیست‌ودوم به این روال برگزار می‌شود تا بتوانیم نظارت دقیق‌تر بر تمامی مسائل و حواشی داشته باشیم.

وی در خصوص زمان برگزاری بازی‌های پلی‌آف لیگ دسته اول، گفت: هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود که فردای آن روز یعنی نهم اردیبهشت ما نمایندگان تیم‌های دوم هر دو گروه را دعوت خواهیم کرد تا مراسم قرعه‌کشی را برگزار کنیم و مشخص شود چه تیمی در دور رفت میزبان خواهد شد. همچنین زمان برگزاری بازی‌ها هم با مشورت‌ تیم‌ها مشخص می‌کنیم البته زمان تقریبی بازی‌ها مشخص شده است فقط یکی دو روز احتمال دارد پس و پیش شود.

رئیس دپارتمان لیگ آزادگان در خصوص زمان برگزاری پلی‌آف لیگ برتر تصریح کرد: پلی‌آف لیگ دسته اول دو سه روز قبل از هفته سی‌ام لیگ برتر برگزار می‌شود تا پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فردای آن روز ما نماینده تیم چهاردهم را به همراه برنده پلی‌آف دعوت کنیم تا زمان و مکان رقابت پلی‌آف را قرعه‌کشی کنیم. زمان این مسابقه هم یک هفته پس از اتمام لیگ برتر خواهد بود و بازی برگشت هم با فاصله یک هفته برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس