فشار بر دوش گواردیولا زیاد است و او که روزهای تلخ و شیرینی را در فوتبال آلمان تجربه کرده برای فرار از این روزهای نفس گیر راهی جز اعتماد به اصل «گذر زمان» ندارد و باید صبور باشد تا تقدیر راه تازه ای را به پپ خسته و درمانده نشان دهد.

عملکرد گواردیولا صدای قیصر را در آورد
گروه ورزشی مشرق - کسانی که با نفوذ یک ابر ستاره در فوتبال و معنای واقعی این نفوذ آشنا هستند به خوبی می دانند که سخنرانی قیصر در فوتبال آلمان یعنی چه.

در سال 2003 وقتی کارتونیست معروف آلمان، ویلهلم کورهن صورت فرانس بکن بائر را ترسیم کرد از چندین سازمان رسمی و غیر رسی هواداری بایرن مونیخ نامه تهدید به مرگ دریافت کرد و پس از مدتی برای آن که شغلش را از دست ندهد مجبور به عذرخواهی رسمی شد.

چین و چروک اطراف چشمش خیلی بیشتر شده اما هنوز هم با یک سخنرانی کوتاه قدرت برکناری بزرگترین مربیان دنیا در فوتبال آلمان را دارد. او از دست گواردیولا شاکی است و نمی تواند مقابل ابررسانه های ورزش آلمان خشمش را در این مورد پنهان کند.

فرانتس بکن بائر، اسطوره بايرن مونيخ عنوان کرد که بازيکنان تيمش در شکست 3-1 مقابل پورتو، قرص خواب خورده بودند. بایرن در ده دقیقه ابتدایی در ورزشگاه دراگائو، دو گل دریافت کرد، سپس یک گل را جبران کرد و در نهایت، جکسون مارتینز یک گل دیگر برای پورتو به ثمر رساند تا بایرن در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک راهی مونیخ شود.

مدیر افتخاری باشگاه بایرن پس از بازی از عملکرد بازیکنانش ابراز تاسف و عصبانیت کرد و حالا با گذشت چند روز، او باز هم این بازی و نمایش ضعیف  را مورد انتقاد قرار داده است. فرانتس بک بائر خشمگین بود و در مدت سخنرانی 15 دقیقه ای خود به استناد گزارش خواندنی کیکر، 5 بار روی میز کوبید.
او گفت: « گواردیولا باید حواسش را جمع کند، سال گذشته نیز همین مشکل را داشتیم. در بوندس لیگا عالی بازی می‌کردیم ولی در لیگ قهرمانان، دو بازی بسیار ضعیف داشتیم و حذف شدیم.»

عملکرد گواردیولا صدای قیصر را در آورد

و اما پپ گواردیولا و مصائب تمام ناشدنی او در فوتبال آلمان، فوتبالی که هرگز شبیه نوع مشابهش در اسپانیا یا ایتالیا نیست و بدون هیچ قضاوتی شاید باید پذیرفت که اگر فوتبال در دنیای فوتبال حرفه ای حضور دارد، فوتبال دیگری هم هست که در دنیای فوتبال آلمان کشف شده است.

سایه سنگین کلوپ
سرمربی موفق دورتموند خیال خداحافظی از این تیم در پایان فصل را دارد، کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل، از دورتموند جدا خواهد شد و مقصد بعدی وی هنوز مشخص نیست. با این حال، بکن بائر عنوان کرد که قهرمان آلمان به دنبال جایگزینی برای گواردیولا نیست. اما این اظهار نظر تا چه حد برای مراعات وضعیت رسانه ای است و تا چه حد صحت دارد، هنوز مشخص نیست، از طرفی کلوپ بیهوده پیشنهاد پشت پرده رئال مادرید را رد نکرده و لابد پیشنهاد بهتری دارد که اینگونه از بی اهمیت بودن نام مادرید حرف می زند. سایه سنگسن یورگن بر سر پپ احساس می شود و غیر قابل انکار است.

عملکرد گواردیولا صدای قیصر را در آورد
 بایرن روز سه ‌شنبه بار دیگر به مصاف پورتو خواهد رفت و این بار میزبان این تیم است. بعید است بتواند از این سد عجیب و غریب عبور کند اما غیر ممکن نیست به خصوص این که در این سوی میدان دو اسم یعنی بایرن مونیخ و گواردیولا شنیده می شود اما هر چه هست این که فشار بر دوش پپ زیاد است و او که روزهای تلخ و شیرینی را در فوتبال آلمان تجربه کرده برای فرار از این روزهای نفس گیر راهی جز اعتماد به اصل «گذر زمان» ندارد و باید صبور باشد تا تقدیر راه تازه ای را به پپ خسته و درمانده نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی007 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی میشود گلوپ سرمربی بایرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس