کد خبر 406461
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

ایوانکوویچ در اولین دیدارش مقابل سپاهان و پس از تعویض گابریل و دیدن اعتراض او متوجه شد که چه کار سختی در پرسپولیسی که به بی انضباطی عادت کرده دارد، حالا باید دید او در این اولین آزمون چه می‌کند؟

به گزارش مشرق، درست لحظه‌ای که گابریل از بازی بیرون آمد و سر تکان داد و به نقطه تعویض نرفت، برانکو متوجه شد که چه کار سختی در پرسپولیس خواهد داشت چرا که گابریل تازه حرفه‌ای‌ترین بازیکن پرسپولیس بود و وقتی او اینگونه معترض است، کار برای برانکو با مهد کودک پرسپولیس کاملا مشخص و معلوم است که به کجا خواهد رسید.

ایوانکوویچ ظاهرا وارث تیمی است که به جای معلم یک ناظم مدرسه لازم دارد چرا که اعتراض به تعویض مثل قارچ در این تیم رشد کرده و به نظر نمی رسد که به سادگی با این ریشه قوی بتوان برخورد کرد .

با این وجود شاید اگر حمید درخشان در همان حرکت اول، سوشا مکانی را که معترض شده بود از لیست بیرون می گذاشت، شاید پس از آن میثم حسینی و حقیقی و نورمحمدی و ... مدام چنین نمی کردند و البته حالا همان اتفاق برای گابریل تکرار می شود و البته که میزان نامنظم بودن این بازیکن با بازیکنان نامبرده قابل مقایسه نبوده و نیستند.

با این وجود اما گابریل معترض شد، آیا برانکو توان ایجاد نظم را در قبال این حرکت از همین دقیقه اول دارد؟ یا اینکه نمی تواند این تیم را جمع و جور کند؟ در واقع برانکو تنها باید تیمش را منظم و متحد کند وگرنه در مدت زمان باقی مانده که بسیار محدود و معدود است نمی توان از منظر تاکتیکی تحولی بسیار بزرگ در این تیم ایجاد کرد.

این اولین آزمون برانکو ایوانکویچی است که خودش امروز در آنالیز این مسابقه فهمیده که خارج کردن گابریل از بازی نظم تیمش را ویران کرد و عامل شکست پرسپولیس شد اما با این وجود نظم از همه این مسایل تاکتیکی مهمتر است و باید مراقب این ماجرا باشند.

نمی توان گفت برخورد با گابریل حتما تنها با بیرون کردن او از لیست اتفاق می افتد بلکه باید دید نسخه برانکو برای این کار چیست؟  آیا پرفسور نقشه ای دارد؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس