کد خبر 406061
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی ساکن منطقه شمالی بیت المقدس اشغالی شب گذشته با خودرو یک شهرک نشین صهیونیست را زیر گرفته و به هلاکت رساند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" روز پنجشنبه با اعلام این خبر، هلاکت این شهرک نشین در بیمارستان هداسا عین کرم در بیت المقدس اشغالی را تایید کرد.
 
همچنین برخی از منابع رسانه ای صهیونیست در خصوص این حادثه خاطرنشان کردند که چهار شهرک نشین شب گذشته توسط یک جوان ساکن بیت المقدس در محله "ارض سمار" ( تپه فرانسوی) واقع در مرکز این شهر زیر گرفته شدند.
 
 
این منابع جراحت دو تن از افراد یاد شده را بسیار خطرناک توصیف کردند. اما جراحت دو نفر دیگر جزئی و سطحی اعلام شد.
 
 
هنوز جزئیات این حادثه مشخص نشده است. خبرهای ضد و نقیضی در مورد انگیزه عامل حادثه مزبور انتشار یافته است مبنی بر اینکه حادثه یک تصادف معمولی بوده و یا اینکه یکی از جوانان بیت المقدس در انجام این کار تعمد داشته است.
 
 
به گفته رسانه های گروهی صهیونیست پلیس رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: راننده فلسطینی خودرو از اهالی بیت حنینا در شمال بیت المقدس اشغالی بود و نیروهای پلیس در خصوص این حادثه همچنان در حال بازجویی از او هستند.
 
 
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از پلیس این رژیم گفت: ارزیابی های اولیه نشان می دهد این احتمال وجود دارد که حادثه به طور برنامه ریزی شده روی داده باشد زیرا راننده یکی فلسطینیان ساکن شرق بیت المقدس است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 0
    تلفات ملعونها خیلی کمه. فلسطینها و غزه ایها باید با 4 نفر رشته مکاترونیک صحبت کنند و خودروی انتحاری بی سرنشین بسازند و بیخود شهید نشن برای اینکه یک نفر داعشی یا صهیونیست را نابود کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس