کد خبر 405634
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

درپی افشای مبلغ سنگین قرارداد بیلسا برای هدایت تیم‌ملی عربستان و انتقاد رسانه‌ها و مردم، هیات رئیسه فدراسیون این کشور، وعده داد که در قرارداد با حضور دو طرف، بازنگری شود.

به گزارش مشرق، تنها پس از چهار روز از علنی شدن قرارداد سنگین بیلسا با فدراسیون فوتبال عربستان، اعضاء هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، وارد تنش‌های رسانه‌ای و داخلی شدند. چنان‌که از گفت‌وگوهای این اعضاء با نشریات داخلی عربستان بر‌می‌آید، جزئیات قرارداد یاد شده، بسیار بیش از آن چیزی است که پیش از این بیان شد.

هفته پیش، مارسلو بیلسا سرمربی 61 ساله آرژانتینی برای پنج سال، با مبلغ 250 میلیون ریال سعودی به تیم ملی عربستان پیوست. پس از این قرارداد، رسانه‌ها (که رکن چهارم دموکراسی‌ها به شمار می‌روند) دست به آگاه سازی مردم بردند و پس از آن، مردم اقدام به انتقادات فراوان از هدر دادن پول‌های عمومی پرداختند.

پس از این‌ها بود که مقامات دبیرخانه عمومی فدراسیون فوتبال عربستان وعده دادند که قرارداد را به طور دو طرفه،‌مورد بازنگری قرار دهند.

حالا مردم عربستان، آگاه‌تر از پیش،‌به دنبال رعایت عدالت عمومی‌ حتی در عرصه‌های ورزشی هستند.

بیلسا در دوران بازیکنی‌اش مدافع بود. او 35 سال پیش بازیکنی را کنار گذاشت و به سرمربی‌گری پرداخت. او تا کنون سابقه سرمربی‌گری 10 تیم از جمله تیم ملی فوتبال کشورش را دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    رسانه که رکن جهارم دمکراسی هستند !! مگه تو عربستان دمکراسی هست که این رکن چهار باشه !!!
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    عربستان! من متنفرم ازش
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    250ميليون ريال سعودي به دلار چقدر ميشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس