کد خبر 405471
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

عضو تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای درباره انتشار فکت‌شیت ایرانی گفت: برای انجام این کار مقدمات مورد نظر صورت گرفته و در سطح مسئولان عالی این موضوع در حال تصمیم‌گیری است.

به گزارش مشرق، حمید بعیدی‌نژاد عضو تیم مذاکره‌ کننده هسته‌‌ای کشورمان امشب (سه‌شنبه) در پایان جلسه مشترک با برخی از اساتید و حقوقدانان که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتشار بیانیه اخیر تعدادی از نمایندگان به منظور انتشار فکت شیت ایرانی اظهار داشت: ما کاملاً این اشتیاق نمایندگان را برای انتشار فکت شیت درک می‌کنیم.

وی افزود: برای انجام این کار مقدمات مورد نظر صورت گرفته و در سطح مسئولان عالی این موضوع در حال تصمیم‌گیری است.

عضو تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای کشورمان گفت:‌ اگر این تصمیم در سطح عالی مسئولان اتخاذ شود، ما می‌توانیم شاهد انتشار این گزاره‌ برگ جمهوری اسلامی باشیم.

بعیدی‌نژاد افزود: موضوعی که برای مسئولان عالی کشور پیرامون این قضیه مورد توجه است این بوده که این اقدام یعنی انتشار فکت‌ شیت ایرانی می‌تواند در روند مذاکرات هسته‌ای نقش مثبت و یا منفی داشته باشد، لذا اگر این اطمینان برای مسئولان کشور به وجود بیاید که انتشار فکت شیت جمهوری اسلامی ایران تأثیر منفی در روند مذاکرات نخواهد داشت، حتماً این تصمیم گرفته خواهد شد.

وی تأکید کرد: اما اگر نتیجه بررسی‌ها این باشد که انتشار این فکت‌ شیت می‌تواند تأثیر منفی داشته باشد که طبیعتاً یکی از نگرانی‌هایی است که بین مسئولان وجود دارد، این فکت شیت منتشر نخواهد شد.

رئیس هیأت کارشناسی تیم مذاکره کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: این موضوع از نظر فنی و از نظر تهیه متن‌ها با هیچ مشکلی مواجه نیست و فقط نیازمند تصمیم در سطح عالی کشور است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    مسئولان عالی نظام از نظر این آقایان یعنی ... والا رهبر انقلاب که دستور به انتشار آن داده اند.
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    بالاتر از رهبری هم مسئولی هست مگه؟ بگید ما هم بدونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس