کد خبر 405180
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

سرمربی لیورپول بر این باور است که نتیجه‌های ضعیف منچسترسیتی در دیدارهای اخیر، شانسی است که آنها باید از آن استفاده کنند.

به گزارش مشرق، قرمزها در هفته‌ سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی موفق شدند نیوکاسل را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.

رحیم استرلینگ در دقیقه 9 و جو الن 70 گل‌های لیورپول را وارد دروازه حریف کردند. با این نتیجه، لیورپول 57 امتیازی شد تا به رده پنجم جدول رده بندی برسد. نیوکاسل هم با 35 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

شاگردان برندان راجرز در دیدارهای اخیر دو شکست مقابل منچستریونایتد و آرسنال را تجربه کردند و تا حدودی امیدشان را برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده از دست دادند. سرمربی اهل ایرلند شمالی این تیم اما پس از برتری مقابل کلاغ‌ها تاکید کرد تیمش همچنان این شانس را دارد که در بین چهار تیم برتر قرار بگیرد.

راجرز در این مورد گفت:‌ بدون شک تا آخرین دیدار می‌جنگیم. می‌دانستیم که باید مقابل نیوکاسل به پیروزی برسیم. می‌خواهیم در دیدارهای آینده هم همین روند را داشته باشیم. فکر می‌کنم منچسترسیتی با نتیجه‌های ضعیفی که در دیدارهای اخیرش گرفته، قصد دارد شانس بیشتری برای تیم‌هایی پایین‌تر از خود قائل شود! کار ما این است که در همه دیدارهایمان به پیروزی برسیم. تیم‌های بالاتر از ما نمایش خوبی ارائه می‌کنند. کاری به آنها نداریم و سعی می‌کنیم در تمامی دیدارهای پیش‌رو موفق به کسب سه امتیاز شویم. آنگاه صبر می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

پیروزی این هفته لیورپول درست پس از دو هفته ناکامی مقابل تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال به دست آمد. راجرز در ادامه به ستایش از شخصیت تیمش پرداخت که پس از آن دو شکست، بار دیگر توانسته به دور پیروزی‌هایش بازگردد.

وی در این‌باره هم گفت: 10 بازی از 13 دیدار اخیرمان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودیم و دو نتیجه ناامیدکننده هم گرفتیم. وقتی تیمی شکست می‌خورد، همیشه بحرانی در آن به وجود می‌آید. می‌دانستیم که باید واکنش خوبی به این نتیجه‌های بد نشان دهیم. به همین خاطر توانستیم با پیروزی مقابل بلکبرن به نیمه نهایی جام حذفی برسیم و پس از آن نیز نیوکاسل را شکست دادیم. درست است که چهار تیم بالاتر از ما قرار دارند اما اگر فصل پیش را به خاطر بیاوریم، می‌بینیم که همواره ممکن است تغییرهایی در صدر جدول رخ دهد. آنها ممکن است امتیاز از دست بدهند و ما بتوانیم به رده‌های بالاتر صعود کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس