کد خبر 405086
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۳

روزنامه قدس نوشت: بانی نامه هشدار‌آمیز ۴۷ سناتور جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به ایران مدعی شده توافق هسته‌ای با ایران احتمالاً به جنگ هسته‌ای منجر می‌شود و همین حالا باید به ایران حمله نظامی کرد!

به‌گزارش مشرق، روزنامه قدس در ستون اخبار ویژه امروز سه‌شنبه خود، مطالب زیر را منتشر کرده است:

* عنوان «تجاوز» را به کار نبرید

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مشکل به وجود آمده برای دو زائر نوجوان ایرانی در فرودگاه جده گفت: در کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارشها و پیگیریها مطرح شد و آنها نیز به طور قطعی خطاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کردند که از عنوان «تجاوز» استفاده نشود؛ چون این دو بچه شجاع بودند و نباید با روح آنها بازی شود.

* خروس جنگی آمریکایی!
تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه و بانی نامه هشدار‌آمیز 47 سناتور جمهوری‌خواه کنگره به ایران مدعی شد که توافق هسته‌ای با ایران احتمالاً به جنگ هسته‌ای منجر می‌شود و همین حالا باید به ایران حمله نظامی کرد.

* تسهیلات پیامکی!
خبرها حاکی است که یک بانک خصوصی خدمت جدید ارسال پیامک به دریافت‌کنندگان تسهیلات را راه‌اندازی کرده است!.

* نشست زمین در میدان قیام
حسن عباسی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ریزش آوار در یکی از پروژه‌های عمرانی مترو تهران در حوالی میدان قیام خبر داد.

* تجمع بسیجیان رو به روی سفارت سعودی
روز گذشته تجمع اعتراض آمیز تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران در مقابل سفارت عربستان سعودی در تهران برگزار شد.
این تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن و همچنین تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده برگزار شد.

* مستند زندگی نخستین بانوی خلبان ایرانی

زندگی نخستین بانوی خلبان ایرانی مستند شد. شهرزاد شمس که به زبانهای فرانسه و انگلیسی تسلط کامل دارد، دوره خلبانی را در شیراز گذرانده و حالا با هواپیمای ATR-72 در خطوط داخلی پرواز می‌کند. این مستند سه شنبه 25 فروردین ماه، ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود.

* اکبرعبدی خبرساز شد

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که اکبرعبدی، بازیگر سینمای ایران با خرید خانه‌ای در آلانیا تصمیم گرفته است که بقیه عمر خود را در این شهر بگذراند.

* با کاهش ساعت کار زنان مخالفیم
شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور درارتباط با اخبار منتشر شده در ارتباط با کاهش ساعت کاری زنان گفت: این خبر متأسفانه به‌صورت ناقص انتشار یافته و منظور من تلاش برای کاهش ساعات کاری زنان با شرایط خاص بوده است، چرا که ما با کاهش ساعت کاری زنان به طور کلی مخالفیم.

* ویلچر نگو پراید بگو!
تجهیزات پزشکی به ویژه ویلچر در بازار پایتخت با توجه به نبود نظارت بر کالاهای پزشکی به چند برابر قیمت عرضه می‌شود. گفته می‌شود که برخی فروشندگان ویلچر 250هزار تومانی را هفت میلیون تومان به مشتریان قیمت می‌دهند.

* پیگیر پرونده اسیدپاشی‎ها هستم
رسول زرگرپور، استاندار اصفهان گفت: اهمیت و اولویت پیگیری پرونده اسیدپاشی مانند روز نخست است و تا زمانی که این پرونده را به نتیجه نرسانیم، راحت نمی‌نشینیم.

* بی آبی کوهدشت فراتر از بحران
کرم محمدی، فرماندار کوهدشت وضعیت موجود در زمینه کمبود آب در کوهدشت و پایین رفتن سطح سفره‌های آب زیرزمینی این شهرستان را فراتر از بحران عنوان کرد.

* تجمع برابر مجلس
جمعی از متقاضیان استخدام در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اعتراض به توقف روند استخدام در این شرکت، در مقابل وزارت نفت تجمع کردند.

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    "از عنوان «تجاوز» استفاده نشود" اين نجابتتون ما را كشته. بجاي اينكه سعي در لاپوشاني اقدامات سعودي داشته باشيد به فكر حرمت حجاج بيت الله الحرام باشيد در مورد مسايل ديگر هم اگر نگرانيد بايد عرض كنم كه روزي دست خداست.
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    چرا تیتر نامناسب می زنید؟ شما یک بولتنک را به اسم یک خبر به ما قالب می کنید! گویی می ترسید خبرهایتان را نخوانیم! با فریب می خواهید خبر به خوردمان بدهید! بابا زشت است ، برای مشرق زشت است. ما پیش این و آن خجالت می کشیم! اگر تابناک و عصر ایران این کار رامی کنند، لااقل اسمش را بولتن یا بسته خبری می گذارند
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    بابانریدمکه حج واجب در مملکت خودمان است بدهید به ادم گرفتار خدا بیشتر راضی میشه
  • ام محمد ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    اولا دن کیشوت کدوم خریه دیگه دوما مگه بار اول که به ایرانی تو عربستان بی حرمتی وتجاوز میشه نمیدونم چی شد که ایندفعه عربستان زیر سئوال رفت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس