دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به این که بیمارستان‌های صحرایی یکی از شاهکارهای مهندسی دوران دفاع مقدس است، گفت: احیا بیمارستان‌های صحرایی در حال پیگیری است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص احیا بیمارستان‌های صحرایی دوران دفاع مقدس گفت: حفظ و نگهداری بیمارستان‌های صحرایی، توسط نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه انجام می‌شود.

ادیبی با بیان این که در طی مدت گذشته، بیمارستان‌های صحرایی توسط سپاه بازسازی شده است، اظهار داشت: بیمارستان امام حسین(ع) در خوزستان آماده ارائه خدمات به زائرین و محل خوبی برای برگزاری همایش‌ها نیز است و فضای بسیار مناسبی دارد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) که در استان خوزستان و نزدیک به جزیره مجنون است، امسال بازسازی شده و آخرین اقدامات آن در حال انجام شدن است و مردم می‌توانند در سال جاری از آنجا بازدید داشته باشند، حتی می‌توان برای اسکان زائران نیز از آن مکان استفاده کرد.

وی به بیمارستان امام علی(ع) که در نزدیکی شهر آبادان واقع شده است نیز اشاره و تصریح کرد: اقداماتی برای حوزه‌های زیرساختی مانند تامین برق بیمارستان در حال انجام است.

ادیبی در ادامه با اشاره به بیمارستان ابوعمار گفت: این بیمارستان در شهر مریوان است که قسمت عمده آن بازسازی شده است که انشاالله با تامین اعتبارات لازم، وضعیت آن مناسب‌تر می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با تاکید بر این که بیمارستان‌های صحرایی یکی از شاه‌کارهای مهندسی دوران دفاع مقدس است، افزود: احیا بیمارستان‌های دیگر در حال پیگیری است و با اعتبارات مناسب، احیا می‌شوند و آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهند بود.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس