کد خبر 404925
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

روبرتو کارلوس، ستاره شوت زن سال های نه چندان دور فوتبال جهان، نیمکت تیم های ملی را هدف خود قرار داده است.

رویای فوتبالی ربرتو کارلوس
به گزارش مشرق، روبرتو کارلوس، مدافع سابق رئال مادرید و عضو تیم قهرمان جام جهانی 2002، تمایل خود را برای هدایت یک تیم ملی اعلام کرده است.

کارلوس در گفتگو با فولیا د سائو پائولو گفت: " هدف من این است که سرمربی یک تیم ملی شوم. می دانم که باید راه درازی را طی کنم. به همین خاطر بازه زمانی خاصی برای این کار مشخص نمی کنم."

این ستاره 42 ساله برزیلی در حین گفتگو از ماریو زاگالو به عنوان فردی که از او الهام می گیرد نام برد. زاگالو دو جام جهانی 1958 و 1962 را به عنوان بازیکن، 1970 را به عنوان سرمربی و 1994 را در نقش مدیر فنی تیم ملی برزیل فتح کرده است.

از افتخارات کارلوس دردوران مربی گری اش می توان به قرار گرفتن در رده پنجم لیگ ترکیه همراه با سیواساسپور و کسب جایزه بهترین سرمربی لیگ این کشور اشاره کرد. او می گوید: " مربی شدن بسیار آسان است. من بازیکن بسیار خوبی بودم و زندگی کردن زیر فشار را بلد هستم. فوتبالم را در بهترین باشگاه های جهان سپری کردم و این موضوع من را از نظر روانی کاملا آماده کرده است. "

کارلوس پیش از این یک دوره مربیگری در پرو را پشت سر گذاشته و سپس به عنوان دستیار گاس هیدینگ در آنژی ترکیه مشغول به کار شد. او درباره برخوردش با مربیان بزرگ دنیا می گوید: " من چیز های زیادی از مربیان بزرگ دنیا که با آن ها کار کردم یاد گرفته ام. زاگالو، پریرا، دل بوسکه، کاپلو، اسکولاری و روی هاجسون. "

منبع: isport

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس