رئیس هیئت کشتی مازندران می گوید: دیگر زمانی که ملی پوشان کشتی ایران به پیروزی با حداقل امتیاز راضی می شدند به سرآمده و شرایط به گونه ای شده که رسول خادم و همکارانش با اتخاذ تاکتیک هجومی به مردانشان روحیه مبارزه طلبی و برتری جویی را دیکته کرده اند.

گروه ورزشی مشرق - تیم ملی کشتی آزاد ایران با اقتدار در خاک آمریکا قهرمان شد و از عنوان خودش به خوبی دفاع کرد.

کشتی خیز ترین استان ایران در رشته آزاد با 9 نماینده در تیم قهرمان جهان سهمی غیرقابل انکار در این موفقیت داشتند. همین بهانه ای شد تا نظر اصغر ثمربخش مرد شماره یک کشتی مازندران را در مورد افتخارآفرینی ملی پوشان ایرانی جویا شویم.

رئیس هیات کشتی مازندران در گفتگو با مشرق تصریح می کند: قهرمانی با این شکل و شمایل، با این جوانان شاهکار بود. آذربایجان تیم کوچکی نبود و این نکته را در دیدار رده بندی نشان داد، اما همین تیم برابر مردان ما - برای سرگروهی- هیچ حرفی برای زدن نداشت.

وی در خصوص فینال هم افزود: در دیدار فینال هم جو سنگینی روی تشک حاکم بود. حتی برخلاف قبل، آمریکایی های زیادی جهت تشویق تیمشان پای به سالن مسابقات گذاشته بودند با این اوصاف ملی پوشان ما نشان دادند که چگونه به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده اند.

ثمربخش رمز موفقیت تیم ایران را در تاکتیک پذیری مردانش می داند: دیگر زمانی که ملی پوشان کشتی ایران به پیروزی با حداقل امتیاز راضی می شدند به سرآمده است. شرایط به گونه ای شده که رسول خادم و همکارانش با اتخاذ تاکتیک هجومی به مردانشان روحیه مبارزه طلبی و برتری جویی را دیکته کرده اند.
در مقابل ملی پوشان هم تاکتیک پذیر و گوش به فرمان نشان دادند. به همین دلیل هم بر خلاف گذشته این رقبای بزرگ آمریکایی ، ترک، روس و آذربایجانی هستند که از مصاف با ملی پوشان ایرانی می ترسند.


رئیس هیات کشتی مازندران با اعلام این مطلب که پیروزی بزرگ تیم کشتی آزاد متعلق به همه ملت بزرگ ایران است توضیح می دهد: مازندرانی، تهرانی و لر و کرد ندارد. مهم سربلندی ایران و ایرانی است. این پیروزی حاصل تلاش تمام مربیان شهرستانی در جای جای این خاک پاک و البته کادر فنی زحمتکش تیم ملی است که چند ماه شبانه روزی وقت گذاشتند تا نفراتشان به بلوغ تاکتیکی لازم برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    حالا هی پول بریزید توی حلقوم فوتبال و کی روش و چهارتا بچه سوسول شوتبالیست. هی از حق والیبال و کشتی و وزنه برداری بخورید و بریزید در حلقوم یک مشت فاسد بی غیرت لوس که اسم خودشان را گذاشته اند فوتبالیست. نسب فوتبالیست های غیرتمندی چون پیوس و قایقران و پروین و داعی و عزیزی که برای مملکت از همه چیزشان می گذشتند به خیر. حالا بچه سوسول اول فکر عکس سلفی و زیرابرو برداشتن است بعد فکر مملکتش.
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    از تعریف منصفانه شما متشکریم
  • ناشناسx ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    من نمی دونم با وجود موفقیت های والیبال و ورزش های انفرادی چرا بودجه فوتبال اصلا قابل مقایسه با اینا نیست.با اینکه فوتبال پر هزینس ولی بهتر به ورزش های دیگه هم توجه بشه .اونوقت تو المپیک تفاوت رو احساس می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس