کد خبر 404736
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه جاسم کرار قراردادی دو ساله با این باشگاه دارد، گفت: ما استعلام گرفته‌ایم و محرومیت وی بعد از پایان قراردادش با استقلال خواهد بود.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص ابهامات به وجود آمده درباره محرومیت جاسم کرار، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: محرومیت کرار بعد از اتمام مسابقات این فصل آغاز نمی‌شود و اینکه گفته‌اند بعد از این فصل او دیگر نمی‌تواند در ایران بازی کند درست نیست چرا که با استقلال قراردادی دو ساله دارد و محرومیتش بعد از اتمام قرارداد دو ساله با استقلال آغاز خواهد شد.

وی در این باره توضیح داد: ما استعلام گرفته‌ایم و کرار تا پایان قرارداد دو ساله‌اش با استقلال در ایران بازی خواهد کرد، بنابراین جاسم کرار علاوه بر اینکه تا پایان این فصل پیراهن استقلال را می‌پوشد در فصل آینده هم تیم ما را همراهی خواهد کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال نسبت به رای صادره اعتراض خواهد کرد، گفت: فعلا کاری به این موضوع نداریم زیرا دوستان تصمیم گرفته‌اند او دیگر در فوتبال ایران نباشد. مهم این است که تا پایان قرارداد دو ساله در استقلال بماند و بعد از آن به هر تیمی که می‌خواهد برود. ما با این بازیکن قرارداد داریم و به آن پایبندیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس