کد خبر 404624
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف ادعای کذب برخی رسانه ها، از حضور در سپاهان پشیمان نیستم و بر سر حرف‌هایی که ابتدای ورودم به سپاهان زدم هستم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی  در نشست خبری پس از دیدار  تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: این پیروزی را به مردم اصفهان تبریک می‌گویم، ما نشان دادیم که از ابتدای دیدار قصدمان پیروزی بود در نیمه نخست به خاطر فشاری که روزی بازیکنان بود در چند موقعیت نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: اما در نیمه دوم چون باخته بودیم فشار حملات خود را افزایش داده و توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنانم نشان دادند که شخصیت فردی و تیمی خوبی دارند و با توجه به شرایطی که در چند هفته اخیر داشتیم کار مهی را انجام دادند .

وی درباره کیفیت بازی کاپیتان تیمش پس از چندین هفته بیان کرد: نویدکیا در این دیدار از خودگذشتگی کرد و تصمیم بنده برای بازی دادن این بازیکن به این دلیل بود که بتواند به عنوان یک بزرگتر تیم را هدایت کند و این دیدار از محرم به اندازه وضعیتش انتظار داشتیم و از حضور وی در بازی خوشحال هستیم.

فرکی درباره صبوری هواداران تیمش با توجه به اینکه این دیدار را  ابتدا واگذار کرده بودند، تصریح کرد: همیشه نسبت به هواداران احترام خاصی قائلم و به بازیکنانم می‌گویم که باید در روزهای سخت خود را محک بزنید و هوادار به عنوان عضوی از خانواده ما در این دیدار با همبستگی با تیم باعث شد تا فشار از روی بازیکنان برداشته شده و بازی را به نفع خود به اتمام برسانیم.

وی درپاسخ به این سئوال که نتایج تیمش با نتایج حضور کرانچار فرق چندانی نداشت، اظهار داشت: از وقتی به سپاهان آمدم در بعضی مواقع شرایط آنطور که می‌خواستم نبودولی به آینده امیدوارم و به 5 بازی آینده فکر می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه بازیکنان تیمش کارت‌های زیادی گرفتند، خاطرنشان کرد: تیم ما از این حیث رتبه نخست را دارد و باید به این موضوع بیشتر توجه کنیم و خودمان نیز از این کارت‌های غیرفنی ضرر زیادی دیده‌ایم ولی گاهی اوقات پیش می‌آید و باید سعی کنیم با ارائه کیفیت بهتر کارت‌های خود را کاهش دهیم.

وی درباره موقعیت‌های متعدد تیمش و از دست دادن این موقعیت‌ها گفت: ما در تمرین به مواردی که برای برد نیاز است توجه زیادی می‌کنیم و من در برخی از موقعیت‌ها تعجب می‌کنم که بازیکنان چگونه این موقعیت را از دست می‌دهند ولی من خود را اینگونه قانع می‌کنم که شاید فشار بازی تاثیرگذار بود و برای مردم نتیجه قابل قبول است.

فرکی درباره انتقاداتی که به شهاب گردان وارد می‌شود توضیح داد: ما تمام این انتقادات را رد می‌کنیم و پای هر 2 دروازه بان تیم ایستاده‌ایم و باید بگویم هر دروازه بانی اشتباه می‌کند و برای مثال باید بگویم یک دروازه بان لیگ برتری در لیگ بدترین اشتباه را می‌کند ولی در یک بازی آسیایی و در مقابل 100 هزار تماشاگر بهترین بازیکن زمین می‌شود.

وی درباره صحبتی که از وی منتشر شد مضمون به اینکه از آمدن به سپاهان پشیمان است بیان کرد: بنده شهامت این را دارم که هر حرفی را بزنم و با توجه به فایل صوتی که وجود دارد من چنین حرفی به زبان نیاوردم و بر سر حرف‌هایی که ابتدای ورودم به سپاهان زدم هستم و بنده هیچگاه چنین صحبتی درباره سپاهان نکردم و نخواهم کرد و از حضور در سپاهان خوشحالم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس