کد خبر 404550
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در سال جاری طرح تحول نیروی انسانی را بر مبنای فرمایش های رهبری پیگیری و اجرا می کند.

به گزارش مشرق، امیر حسن سیفی افزود: ارتش با استفاده از مربعی با اضلاع همفکری، همگامی، همراهی و همدلی آرمان های رهبری را در نامگذاری سال جاری محقق خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در سالی که به نام ملت و دولت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است ارتش و مردم همفکر و همگام خواهند بود تا با اطاعت از ولایت فقیه در سایه مرجعیت بتوانند دولت و ملت را همدل و همزبان کنند.

معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دفتر ارتباط مردمی ارتش در چند سال گذشته قدم های مثبتی در راستای ارتباط بیشتر بین مردم و ارتش برداشته است.

وی با اشاره به اینکه ارتش به دنبال کسب رضایتمندی بیشتر در جامعه است، افزود: شعار قدیمی 'ارتش چرا ندارد' از بین رفته تا ارتش تبدیل به نیروی پاسخگو در برابر خدا، پیامبر، مردم، قانون و ولایت فقیه باشد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در سالجاری برای افزایش و ارتقای طرح چهار میم که از محبوبیت، مقبولیت، مشروعیت و مسوولیت تشکیل شده است، می کوشد.

سیفی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته بدون توجه به هیاهوهای سیاسی و داشتن گرایش خاص به احزاب تلاش کرده است تا بتواند محبوبیت، مقبولیت و مشروعیت را برای گرفتن مسوولیت از قانون و رهبر معظم انقلاب دریافت کند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس