کد خبر 404475
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از انهدام دو هزار و 537 باند مواد مخدر طی سال گذشته در كشور خبر داد و گفت: باندی همچون تمساح خليج می‌تواند بخشی از سيستم بانكی ما را آلوده كند و موضوع قاچاق مواد مخدر در مباحث مالی كشور قابل تامل و بررسی است.

 به گزارش مشرق، سردار علی مويدی رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به بحث ورود پول‌های كثيف كه وزير كشور مطرح كرده بود، اظهار كرد: اينكه قاچاق مواد مخدر می‌تواند در مباحث مالی هم ايجاد فساد كند شكی نيست ولی كيفيت آن در كشور ما قابل تامل و بررسی است.

وي افزود: آنچه وزير كشور در مورد پول‌هاي كثيف مطرح كرده در حوزه‌هاي سياسي و ... ،خودشان حتما مي توانند گزارشات لازم را در اختيار رسانه ها قرار دهند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر  با اشاره به اينكه ما در عرصه پليسي بر اساس پرونده و مستندات صحبت مي‌كنيم، بيان داشت: باندي همچون تمساح خليج مي تواند بخشي از سيستم بانكي ما را آلوده كند و بنده اين موضوع را تائيد مي‌كنم ولي در حوزه هاي ديگر من مسئوليت اظهارنظر ندارم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد: دستگاه‌های کشور از شکل گیری این گونه افراد که امنیت اجتماعی، اقتصادی و ... را در کشور به مخاطره می اندازند، جلوگیری کنند.‎

وي با بيان اينكه سال گذشته در بخش جمع آوری معتادان 87 درصد و در دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان نزدیک به 18 درصد شاهد رشد هستیم، خاطر نشان كرد: طي اين مدت دو هزار و 537 باند مواد مخدر در كشور منهدم شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس